Gå til innhold

Hjelp - hvordan få opp igjen skrivebordslinjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig ble den borte. (jada, jeg trykket sikkert på et eller annet).

Nå finner jeg verken mailknapp, word, eller hvis jeg klikker ned dette vinduet. Det er borte.

Hvordan trykker jeg det tilbake igjen?

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant det likevel.

Måtte trekke den opp fra bunnen, på en måte.

ja ja,

Skrevet

Kanskje du har dratt den helt ned sånn at den ble usynlig? Prøv å ta musa helt ned til kanten og se om den ikke forandrer seg til en svart peker med pil både oppover og nedover, så kan du dra den oppover.

Ellers får du fram start-menyen ved å klikke på start-knappen...

Skrevet

Kanskje du har dratt den helt ned sånn at den ble usynlig? Prøv å ta musa helt ned til kanten og se om den ikke forandrer seg til en svart peker med pil både oppover og nedover, så kan du dra den oppover.

Ellers får du fram start-menyen ved å klikke på start-knappen...

Ja, det var det jeg fant ut. Fikk bare litt hetta - tenk å bli avsperret fra det jeg holdt på med... ;)

Skrevet

Ja, det var det jeg fant ut. Fikk bare litt hetta - tenk å bli avsperret fra det jeg holdt på med... ;)

Kanskje du skal ta det personlig. Den likte nok ikke det du holdt på med. ;)

Skrevet

Kanskje du skal ta det personlig. Den likte nok ikke det du holdt på med. ;)

*ser meg uskyldig rundt*

Skrevet

Jeg fant det likevel.

Måtte trekke den opp fra bunnen, på en måte.

ja ja,

Hos meg går det an å låse den, slik at man ikke kan flytte på den eller tukle ting til for seg sjøl... Men det spørs jo hvilken Windows-versjon du har. Jeg har XP. Da er det bare å høyreklikke på linjen, men utenfor evt. programmer som ligger der, og så velge "lock the taskbar". Kanskje greit for å unngå slike ting i fremtiden... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...