Sofapus Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Noen som har erfaringer med dette merket? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jeg har en Gorenje komfyr! Kjempe god. Jeg var redd at den ikke skulle være noe tess, siden det er et "billigmerke". Men fakta er at det er et veldig bra merke! Lurer på om det kom fra samme produsent som Whirlpool?!? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Gorenje er kjempebra merke! Finnes både dyre og billige varer, men man trenger ikke nødvendigvis forbinde billig med "dårlig". 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg har hatt en Gorenje komfyr, og var veldig fornøyd med den! Solgte den da vi flyttet, fordi det var integrert komfyr i det nye kjøkkenet, ellers ville jeg hatt den fremdeles. Så vidt jeg vet er den forhandlet via Bosch (var i hvert fall det før) - og med omtrent samme kvalitet, bare billigere merkevare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.