Gå til innhold

Ytringsfrihet - mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/kul_und/film/article903728.ece

For en tid tilbake ble en fremtredende politiker i Nederland drept fordi han var kritisk til islam.

Nå altså en filmskaper.

....

Hos oss husker vi Nygaard som utgav Sataniske Vers. Nå går CIH rundt med voldsalarm.

Samt en uendelig rekke av andre "saker".

....

Hvor lenge går det før kritikere heller holder kjeft? Er vi i så fall tjent med det?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

42

• Goliath

21

• Mr Kahn

17

• Grip

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nah, du vet, såpass får vi bare tåle for å fremme den kulturelle og mellom-menneskelige forståelsen. Jeg regner med at den bitende ironien treffer enkelte hjemme.

Vulgærmarxistene formelig går under jorda når slikt skjer, vi husker jo drapet på Pim Fortuyn, også dette i Nederland. Den moralske anfektelsen glimret også den gangen med sitt fravær, men jøjje meg som de åtslet på drapet på Ahmed Bouchiki eller hu derre Rachel Corrie, enda sistnevnte døde i en regulær ulykke.

Skrevet

Grip skriver: "For en tid tilbake ble en fremtredende politiker i Nederland drept fordi han var kritisk til islam."

Fra Aftenposten: "En ankedomstol opprettholdt fredag straffen på 18 års fengsel for dyrevernaktivisten som skjøt og drepte den nederlandske høyrepopulisten Pim Fortuyn i fjor vår."

Du bryr deg NULL om "ytringsfriheten" eller "vold mot muslimske kvinner", men KUN med å hetse muslimer.

*busted*

Skrevet

Grip skriver: "For en tid tilbake ble en fremtredende politiker i Nederland drept fordi han var kritisk til islam."

Fra Aftenposten: "En ankedomstol opprettholdt fredag straffen på 18 års fengsel for dyrevernaktivisten som skjøt og drepte den nederlandske høyrepopulisten Pim Fortuyn i fjor vår."

Du bryr deg NULL om "ytringsfriheten" eller "vold mot muslimske kvinner", men KUN med å hetse muslimer.

*busted*

...Fortuyn fordi han var glad i dyr.

*måp*

Skrevet

...Fortuyn fordi han var glad i dyr.

*måp*

Du skriver: "*måp*"

Ja, du har bare godt av å få dine fordommer knekt.

Drapsmannen var medlem av "Miljeu Offensiv" - en miljøgruppe.

Skrevet

Du skriver: "*måp*"

Ja, du har bare godt av å få dine fordommer knekt.

Drapsmannen var medlem av "Miljeu Offensiv" - en miljøgruppe.

Det er velkjent at Pim Fortuyn var en aktiv motstander av innvandring, og drapet ble begått bare noen dager før valget. Da spiller det ingen rolle om drapsmannen er medlem av Den Norske Bokklubben.

Hvis drapsvåpenet var en Smith & Wesson, tror du kanskje det indikerer at han var hyret av CIA? Flere bortforklaringer?

Skrevet

Det er lenge siden disse miljøene gikk til angrep på selve bærebjelken i vårt samfunn.

Det er faktisk mer enn 10 år siden vi hadde den største ansamling av muhammedanere på ett og samme sted her i Norge.

Det var den gang de samlet seg for å demonstrere mot Salman Rushdie. Jeg glemmer aldri synet av de rasende demonstrantene som flærret i filler et banner hvor det stod "Ja til ytringsfrihet" som noen folk fra hedningsamfunnet stod og holdt i. Et nesten surrealistisk syn.

Vi må ikke ta grunnleggende menneskerettigheter for noen selvfølge i fremtidens Norge, med de miljøer vi har latt etablere seg her.

Skrevet

Det er velkjent at Pim Fortuyn var en aktiv motstander av innvandring, og drapet ble begått bare noen dager før valget. Da spiller det ingen rolle om drapsmannen er medlem av Den Norske Bokklubben.

Hvis drapsvåpenet var en Smith & Wesson, tror du kanskje det indikerer at han var hyret av CIA? Flere bortforklaringer?

*latter*

Det er så morsomt at du vet bedre enn drapsmannen, politiet, dommeren, forsvareren og påtalemyndighetene.

Det viser bare for hysterisk ditt muslimhat er.

Og hvor feil du tar. Igjen og igjen og igjen.

Skrevet

Det er lenge siden disse miljøene gikk til angrep på selve bærebjelken i vårt samfunn.

Det er faktisk mer enn 10 år siden vi hadde den største ansamling av muhammedanere på ett og samme sted her i Norge.

Det var den gang de samlet seg for å demonstrere mot Salman Rushdie. Jeg glemmer aldri synet av de rasende demonstrantene som flærret i filler et banner hvor det stod "Ja til ytringsfrihet" som noen folk fra hedningsamfunnet stod og holdt i. Et nesten surrealistisk syn.

Vi må ikke ta grunnleggende menneskerettigheter for noen selvfølge i fremtidens Norge, med de miljøer vi har latt etablere seg her.

*latter*

Det er dobbelt-morsomt når en ytringsfrihet-motstander som deg plutselig skal forsvare ytringsfriheten.

Skrevet

*latter*

Det er dobbelt-morsomt når en ytringsfrihet-motstander som deg plutselig skal forsvare ytringsfriheten.

Det er lett å skjønne at du fryder deg over at nok en (i ditt forskrudde hode) rasistisk muslimkritiker har blitt myrdet, men

på hvilken måte avhjelper ditt verbale spy den ene eller andre retning?

Skrevet

Det er lett å skjønne at du fryder deg over at nok en (i ditt forskrudde hode) rasistisk muslimkritiker har blitt myrdet, men

på hvilken måte avhjelper ditt verbale spy den ene eller andre retning?

Du virker rimelig forvirret.

Filmskaperen laget en flott film om kvinneforakt i fundamentalistiske religiøse miljøer (i dette tilfellet muslimsk), og som ateist så er jeg meget glad for at folk belyser f*enskapet som blir forårsaket av religion. Enten det er islam, judaisme, kristendom, hinduisme, osv.

Ditto for f*enskapet forårsaket pga stalinisme, såvel som dine venner.

Skrevet

Du virker rimelig forvirret.

Filmskaperen laget en flott film om kvinneforakt i fundamentalistiske religiøse miljøer (i dette tilfellet muslimsk), og som ateist så er jeg meget glad for at folk belyser f*enskapet som blir forårsaket av religion. Enten det er islam, judaisme, kristendom, hinduisme, osv.

Ditto for f*enskapet forårsaket pga stalinisme, såvel som dine venner.

Du påstår altså at du er lei deg for at denne mannen ble myrdet, paralellt med at du sitter å lager fliretegn, kverulerer og sprer rundt deg med oppkast via tastaturet i en slik tråd.

Burde du snart vurdere tur til psykolog?

Skrevet

*latter*

Det er så morsomt at du vet bedre enn drapsmannen, politiet, dommeren, forsvareren og påtalemyndighetene.

Det viser bare for hysterisk ditt muslimhat er.

Og hvor feil du tar. Igjen og igjen og igjen.

Jeg hater ikke muslimer mer enn du hater kristne.

Ver forresten du hva drapsmannen, politiet, dommeren, forsvareren og påtalemyndighetene har sagt i forskjellige avhør eller under selve rettsaken, siden du uttaler deg så kategorisk?

Var du der?

Skrevet

Jeg hater ikke muslimer mer enn du hater kristne.

Ver forresten du hva drapsmannen, politiet, dommeren, forsvareren og påtalemyndighetene har sagt i forskjellige avhør eller under selve rettsaken, siden du uttaler deg så kategorisk?

Var du der?

Jeg "hater" ikke kristne. Hvorfor skulle jeg det?

====

Jeg fulgte med i media i tiden etter mordet på Pim.

Skrevet

Du påstår altså at du er lei deg for at denne mannen ble myrdet, paralellt med at du sitter å lager fliretegn, kverulerer og sprer rundt deg med oppkast via tastaturet i en slik tråd.

Burde du snart vurdere tur til psykolog?

Nei, jeg flirer av *deg*, og dine idiot-innlegg om "muhammedanere" og andre ting du åpenbart ikke har peiling på.

Skrevet

Nei, jeg flirer av *deg*, og dine idiot-innlegg om "muhammedanere" og andre ting du åpenbart ikke har peiling på.

Idiotien i dine forsvarsinlegg for morderne i Holland viser til fulle hvem som ikke har peil på muhammendanere.

Du gikk antagelig i det nevnte toget for 10 år siden? Eller var det da du var Sør-Afrika og plaget folk der?

Skrevet

Jeg "hater" ikke kristne. Hvorfor skulle jeg det?

====

Jeg fulgte med i media i tiden etter mordet på Pim.

«-Jeg fulgte med i media-»...

Jaja, da er nok du fullstendig orientert ut over noe av det vi dødelige kan oppnå, så for å redde nattesøvnen din skal du få det siste ordet.

«-Jeg "hater" ikke kristne. Hvorfor skulle jeg det?-»

Åpenbart av samme grunn som jeg «hater» muslimer. Men sånn går det hver gang du legger premissene for «diskusjonen».

Godt at det ikke er smittsomt.

Skrevet

Idiotien i dine forsvarsinlegg for morderne i Holland viser til fulle hvem som ikke har peil på muhammendanere.

Du gikk antagelig i det nevnte toget for 10 år siden? Eller var det da du var Sør-Afrika og plaget folk der?

Beklager, Morsk, men du tar like feil som du alltid gjør, og sannsynligvis alltid vil gjøre.

Skrevet

«-Jeg fulgte med i media-»...

Jaja, da er nok du fullstendig orientert ut over noe av det vi dødelige kan oppnå, så for å redde nattesøvnen din skal du få det siste ordet.

«-Jeg "hater" ikke kristne. Hvorfor skulle jeg det?-»

Åpenbart av samme grunn som jeg «hater» muslimer. Men sånn går det hver gang du legger premissene for «diskusjonen».

Godt at det ikke er smittsomt.

Nei, du skriver innlegg etter innlegg med pisspreik om "muslimer", og du forsvarer landssvikeren Synnevåg.

Jeg har berømmet Stålsett for ting han har sagt.

Skrevet

Beklager, Morsk, men du tar like feil som du alltid gjør, og sannsynligvis alltid vil gjøre.

I og med at praktisk talt alt du skriver er omvendt proposjonalt med virkeligheten, kan jeg faktisk være enig med deg der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...