Gå til innhold

Ytringsfrihet - mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skyver "ytringsfriheten" foran deg i din kamp for å trakassere jøder, muslimer, osv.

Du håner en mann som var imot religiøs fundamentalisme og kvinneforakt, ved å "gjøre som om" dere var på "samme side".

Du burde skjemmes!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

42

• Goliath

21

• Mr Kahn

17

• Grip

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du skyver "ytringsfriheten" foran deg i din kamp for å trakassere jøder, muslimer, osv.

Du håner en mann som var imot religiøs fundamentalisme og kvinneforakt, ved å "gjøre som om" dere var på "samme side".

Du burde skjemmes!

"Selvsagt" bør han skjemmes over å ha omtalt morder-vennene dine i så sterke ordelag.

Skrevet

"Selvsagt" bør han skjemmes over å ha omtalt morder-vennene dine i så sterke ordelag.

Fra jobben til hun som laget filmen med ham: " My subjects - my portfolio - include the migration of non-Western migrants to the Netherlands, the emancipation of women, and development aid to developing countries."

Det virker ikke som de støttet verken Grip eller deg! :-)

Tvertimot var/er de akkurat som meg - motstander mot religiøs fundamentalisme og kvinnediskriminering.

Skrevet

Du burde skjemmes!

Jeg tror du sliter tungt med ette eller annet Sør.

Du kommer med de samme sure oppstøtene uansett hva det er Grip skriver, selv om du jo faktisk er enig med han i mange saker.

At det går an å bli så personlig opphengt i en annen person på et diskusjonsforum er merkelig.

Jeg synes det er interessant å følge deg her fordi du er den mest ekstreme meningsytrer på DOL. Dog er mine tilsvar til deg basert på det du skriver. Og blir jeg personlig så er det fordi du allerede har trått langt over streken, slik du gjør nå - nok en gang.

Derfor også nok et personlig svar - på tiltale.

Gå til legen.....

Skrevet

Fra jobben til hun som laget filmen med ham: " My subjects - my portfolio - include the migration of non-Western migrants to the Netherlands, the emancipation of women, and development aid to developing countries."

Det virker ikke som de støttet verken Grip eller deg! :-)

Tvertimot var/er de akkurat som meg - motstander mot religiøs fundamentalisme og kvinnediskriminering.

Og likevel klarewr du ikke først og fremst å kritisere handlingen/drapet slik som Grip, men heller angripe Grip for det du mener han står for.

For i denne SAKEN er du jo helt enig med Grip.

Hvorfor da alt dette sure personlige oppstøtet?

Skrevet

To ting skjer når du åpenlyst kritiserer ukulturen innenfor visse muslimske miljøer - med henvisning til rene fakta.

1 - Du blir truet på livet (og av og til drept) av de som kommer fra disse miljøer.

2 - Du blir voldsomt kritisert av slike som Sør som bruker alle "skitne kallenavn på deg" for at du informerer om rene fakta, og har kritiske oppfatninger til handlinger vi aldri ville akseptert fra andre nordmenn.

Ikke så rart at sike som han er en motstander av ytringsfriheten siden det de jo faktisk står for ikke tåler dagens lys.

Fullstendig idiotisk blir det når de samme (les Sør mm) i andre anledninger nettopp forsvarer de verdier (ytringsfriheten) de selv ikke aksepterer når meningene som yttres ikke sammenfaller med deres egne.

Men slik har fundamentalister og ekstremister alltid argumentert.

Skrevet

Jeg tror du sliter tungt med ette eller annet Sør.

Du kommer med de samme sure oppstøtene uansett hva det er Grip skriver, selv om du jo faktisk er enig med han i mange saker.

At det går an å bli så personlig opphengt i en annen person på et diskusjonsforum er merkelig.

Jeg synes det er interessant å følge deg her fordi du er den mest ekstreme meningsytrer på DOL. Dog er mine tilsvar til deg basert på det du skriver. Og blir jeg personlig så er det fordi du allerede har trått langt over streken, slik du gjør nå - nok en gang.

Derfor også nok et personlig svar - på tiltale.

Gå til legen.....

Igjen vås om "Sør" istedet for sak.

Skrevet

Og likevel klarewr du ikke først og fremst å kritisere handlingen/drapet slik som Grip, men heller angripe Grip for det du mener han står for.

For i denne SAKEN er du jo helt enig med Grip.

Hvorfor da alt dette sure personlige oppstøtet?

Fordi å misbruke Tonys drap for å promotere antisemittisme hører ingen steds hjemme.

Skrevet

To ting skjer når du åpenlyst kritiserer ukulturen innenfor visse muslimske miljøer - med henvisning til rene fakta.

1 - Du blir truet på livet (og av og til drept) av de som kommer fra disse miljøer.

2 - Du blir voldsomt kritisert av slike som Sør som bruker alle "skitne kallenavn på deg" for at du informerer om rene fakta, og har kritiske oppfatninger til handlinger vi aldri ville akseptert fra andre nordmenn.

Ikke så rart at sike som han er en motstander av ytringsfriheten siden det de jo faktisk står for ikke tåler dagens lys.

Fullstendig idiotisk blir det når de samme (les Sør mm) i andre anledninger nettopp forsvarer de verdier (ytringsfriheten) de selv ikke aksepterer når meningene som yttres ikke sammenfaller med deres egne.

Men slik har fundamentalister og ekstremister alltid argumentert.

Som vanlig, mer preik om "Sør".

Det er åpenbart at alle her fordømmer dette drapet.

Det er like åpenbart at årsaken til denne tråden er antisemittisme, all den tid samme støttespillere også har skrevet innlegg mot somaliere (som Tony jobbet med).

Skrevet

Som vanlig, mer preik om "Sør".

Det er åpenbart at alle her fordømmer dette drapet.

Det er like åpenbart at årsaken til denne tråden er antisemittisme, all den tid samme støttespillere også har skrevet innlegg mot somaliere (som Tony jobbet med).

Det er alltid greit med eksempler.

Derfor er "slike som Sør" en god beskrivelse her på DOL av en type mennesker vi alle kjenner godt fra ulike debatter - om det er på DOL eller andre steder.

Så lev ikke i den villfarelsen at alt dreier seg om deg Sør. Du er bare et "greit nick" å bruke når man ønsker å beskrive noe "spesielt" - om enn ikke i positiv forstand:-)

Skrevet

Igjen vås om "Sør" istedet for sak.

Du var den første her til å diskutere et "nick" og ikke sak.

Ta da til deg din egen kritikk, eller aksepter at andre må kunne behandle deg som du behandler dem.

Skrevet

Fordi å misbruke Tonys drap for å promotere antisemittisme hører ingen steds hjemme.

Hør på deg selv Sør....

Du er patetisk.

Skrevet

Det er alltid greit med eksempler.

Derfor er "slike som Sør" en god beskrivelse her på DOL av en type mennesker vi alle kjenner godt fra ulike debatter - om det er på DOL eller andre steder.

Så lev ikke i den villfarelsen at alt dreier seg om deg Sør. Du er bare et "greit nick" å bruke når man ønsker å beskrive noe "spesielt" - om enn ikke i positiv forstand:-)

Så det er derfor du i de siste par dagene har skrevet ørten innlegg om "Sør"?

Skrevet

Du var den første her til å diskutere et "nick" og ikke sak.

Ta da til deg din egen kritikk, eller aksepter at andre må kunne behandle deg som du behandler dem.

Jeg kritiserer antisemittismen og dobbelmoralen, av en person som først skriver innlegg mot somaliere, og nå liksom skal "felle en tåre" når Tony ble drept.

Falskt.

Skrevet

Hør på deg selv Sør....

Du er patetisk.

*gjesp*

Det er du.

Skrevet

Så det er derfor du i de siste par dagene har skrevet ørten innlegg om "Sør"?

Grunnen til at jeg har gjort det, er enkel.

Du har skrevet så mange personfikserte innlegg her i det siste, der du overhode ikke klarer å skille sak og person, at du har gjort deg "fortjent" til å få personlige tilsvar.

Heldigvis klarer de fleste av dine motdebatanter å svare deg saklig tilbake selv om du ikke fortjener det.

Men jeg viser deg ikke det ufortjente hensyn.

Noen må jo dra deg litt i ørene også, slik du farer frem.

For du minner svært ofte om en liten unge som ikke får det slik h*n vil:-)

Skrevet

Jeg kritiserer antisemittismen og dobbelmoralen, av en person som først skriver innlegg mot somaliere, og nå liksom skal "felle en tåre" når Tony ble drept.

Falskt.

Hvorfor i all verden er det falskt?

Grip tar tak i rene fakta rundt saker som engasjerer han. Og han er konsekvent i den kritikken han gir, samtidig som han ofte utdyper sine meninger.

Andre her (spesielt deg) vingler i argumentasjonen, og bruker de samme argumenter "begge veier" avhengig av hva som passer best i den enkelte sak.

Du viser en sterk fordomsfullhet mot personer her (helt uavhengig om du egentlig er enig i sak eller ikke), og benytter en hver anledning til å gå til peronangrep mot disse.

Nøyaktig hva du kritiserer rasister eller andre ekstremister for å gjøre.

Du kan selvfølgelig ikke forvente respekt her - all den tid du fremstår som en pådriver og virkliggjørelse av holdninger du samtidig så sterkt kritiserer andre for å ha.....

Og selv om svært mnage her etterhvert har forsøkt å fortelle deg nettopp det, så fortsetter du ufortrødent videre i samme (eller endatil økt) tempo.

Og så syter og klager du på andre her???

Merkelig.....

Skrevet

*gjesp*

Det er du.

Tøff valgvake Sør?

Og med det resultatet det ser ut til å bli, så er det vel kanskje ikke rart du er litt "sint og sur".....

Skrevet

Grunnen til at jeg har gjort det, er enkel.

Du har skrevet så mange personfikserte innlegg her i det siste, der du overhode ikke klarer å skille sak og person, at du har gjort deg "fortjent" til å få personlige tilsvar.

Heldigvis klarer de fleste av dine motdebatanter å svare deg saklig tilbake selv om du ikke fortjener det.

Men jeg viser deg ikke det ufortjente hensyn.

Noen må jo dra deg litt i ørene også, slik du farer frem.

For du minner svært ofte om en liten unge som ikke får det slik h*n vil:-)

Du skriver: "Du har skrevet så mange personfikserte innlegg her i det siste"

*ler meg skakk*

Skrevet

Hvorfor i all verden er det falskt?

Grip tar tak i rene fakta rundt saker som engasjerer han. Og han er konsekvent i den kritikken han gir, samtidig som han ofte utdyper sine meninger.

Andre her (spesielt deg) vingler i argumentasjonen, og bruker de samme argumenter "begge veier" avhengig av hva som passer best i den enkelte sak.

Du viser en sterk fordomsfullhet mot personer her (helt uavhengig om du egentlig er enig i sak eller ikke), og benytter en hver anledning til å gå til peronangrep mot disse.

Nøyaktig hva du kritiserer rasister eller andre ekstremister for å gjøre.

Du kan selvfølgelig ikke forvente respekt her - all den tid du fremstår som en pådriver og virkliggjørelse av holdninger du samtidig så sterkt kritiserer andre for å ha.....

Og selv om svært mnage her etterhvert har forsøkt å fortelle deg nettopp det, så fortsetter du ufortrødent videre i samme (eller endatil økt) tempo.

Og så syter og klager du på andre her???

Merkelig.....

Du skriver: "Hvorfor i all verden er det falskt?"

Fordi hensikten er å trakassere folkegrupper (enten det er jøder eller muslimer), ikke å gjøre noe med mishandling, osv.

Det er få uker siden Grip foreslo at vi skulle bombe 100 moskéer, selv om han etterpå måtte ta det tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...