Gå til innhold

Noen som synes "hos Martin" er morsom?

Anbefalte innlegg

Gjest har jeg dårlig humor?
Skrevet

denne såkalte komiserien går på TV2. Er det bare jeg som ikke eier humor eller er serien elendig

vil gjerne høre andres synspunkter

Skrevet

Jeg synes det er jævlig dårlig, men 10 åringen min ler så hun griner av det......

Gjest -syns den er moro jeg
Skrevet

Syns den er morsom jeg.. Ikke alle episodene her like bra men.

MYE bedre enn Karl & Co feks. :)

Skrevet

Finnes det noen norske sit.kom-er som er bra da? Det er iallefall en av de beste.

Mot i brøstet, Holms, Carl & Co...? Helt elendig. Hos Martin - bare litt dårlig ;) Vi kan uansett aldri matche amerikanerne.

Skrevet

Jeg synes det er jævlig dårlig, men 10 åringen min ler så hun griner av det......

Holms synes jeg var så dårlig at jeg ble helt flau og skrudde det av. Synes ikke Hos Martin er så dårlig i forhold til mye annet piss som vises.

gardina1365380627
Skrevet

Holms synes jeg var så dårlig at jeg ble helt flau og skrudde det av. Synes ikke Hos Martin er så dårlig i forhold til mye annet piss som vises.

hos martin er ok humor,ikke sånn veldig bra og ikke av det dårligste,jeg gir serien terning kast 3.

Skrevet

Jeg synes serien er umorsom og masete. Og Henriette Lien er langt under middels.

Hun egner seg mye bedre i Hotel Cæsar, der hun kan sitte i fengsel eller ligge i koma. Hun spilte ypperlig i koma.

Skrevet

Jeg synes serien er umorsom og masete. Og Henriette Lien er langt under middels.

Hun egner seg mye bedre i Hotel Cæsar, der hun kan sitte i fengsel eller ligge i koma. Hun spilte ypperlig i koma.

Litt av en attest å gi en skuespiller. Du er flink til å spille i koma :)

b

Skrevet

Har det vært noen norske komiserier som har vært annet enn platte og pinlige,- og morsomme kun for barn og ungdom i "underbuksehumor"-alderen? Evt. voksne som ikke har kommet over nevnte alder.

Jeg kommer ikke på noen?

Gjest Big Mac
Skrevet

Har det vært noen norske komiserier som har vært annet enn platte og pinlige,- og morsomme kun for barn og ungdom i "underbuksehumor"-alderen? Evt. voksne som ikke har kommet over nevnte alder.

Jeg kommer ikke på noen?

Nissene på loven?

Borettslaget?

Skrevet

Nissene på loven?

Borettslaget?

Mmmm...nei beklager, hadde ikke _helt_ sansen for dem heller - selv om de ikke var på samme nivået som Kar&Co etc.

KLM er jo herlige, men det blir jo en helt annen type program..

Gjest Big Mac
Skrevet

Mmmm...nei beklager, hadde ikke _helt_ sansen for dem heller - selv om de ikke var på samme nivået som Kar&Co etc.

KLM er jo herlige, men det blir jo en helt annen type program..

Hrmf, "nissene" og borettslaget sparker glatt rompe på de amerikanske instruert-latter-sitcom'ene.

Skrevet

Jeg ser på meg selv som ganske kritisk når det gjelder komiserier - men når det gjelder Nordin/Vogt blir jeg stadig overrasket over at de klarer å lage _enda_ en bra komiserie!

Skrevet

Nei det er ikke morsomt. Har sett det noen ganger i mangel på annet å gjøre.

Skrevet

Jeg ler ihvertfall ikke.

Jeg bytter ut en bokstav i svaret ditt og svarer:

"Jeg Ser ihvertfall ikke"

*S*

Skrevet

Hrmf, "nissene" og borettslaget sparker glatt rompe på de amerikanske instruert-latter-sitcom'ene.

Nja,- jeg er enig i at det er mye amerikansk søppel også.

Er svak for britisk humor - og så Frasier,- den er uansett den beste...

Gjest Big Mac
Skrevet

Nja,- jeg er enig i at det er mye amerikansk søppel også.

Er svak for britisk humor - og så Frasier,- den er uansett den beste...

Nyere frasier-episoder er dårlige! Det er problemet med de amerikanske seriene - de blir alfor glætte etter en sesong eller to. Da har skuespillerne tjent så mye penger at de knapt rekker spille inn episoder mellom skjønnhetsoperasjonene.

Nissene var veldig bra, nesten på The Office-nivå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...