Gjest troika34 Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Hva menes med en kjekk person ? 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Betydningen avhenger hvor i landet en kommer fra. På østlandet går "kjekk" mest på utseende. "Handsome" på engelsk. Her i Stavangerdistriktet går det mer på grei og sympatisk. 0 Siter
Gjest Mariaaah Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 For meg betyr det en hyggelig mann eller kvinne. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Skal du ha igjen diskusjonen fra Psyk-forum, nå? Så du ikke alle de gode forslagene vi hadde der? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Webmaster. *Smisk* LOL 0 Siter
Babette Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Bruce. Jeg tror vi må gi opp Bruce-prosjektet for godt. Dama er jo håpløs. Men David er morsom. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg tror vi må gi opp Bruce-prosjektet for godt. Dama er jo håpløs. Men David er morsom. Det blir Bruce tilslutt ;o) Jeg er helt sikker.... 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Webmaster. *Smisk* Hva skjedde med den tilsvarende tråden i går??? Her logger jeg meg av og så er hele tråden borte neste dag! :-(( Gikk det SÅ galt utover kvelden i går? 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hva skjedde med den tilsvarende tråden i går??? Her logger jeg meg av og så er hele tråden borte neste dag! :-(( Gikk det SÅ galt utover kvelden i går? http://forum.doktoronline.no/forum/5/511.ipg?view=thread&thread=2322118 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 http://forum.doktoronline.no/forum/5/511.ipg?view=thread&thread=2322118 Åja! *he he* Men synd at ikke webbis bare flyttet den over til "åpent" ! :-( 0 Siter
Babette Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hva skjedde med den tilsvarende tråden i går??? Her logger jeg meg av og så er hele tråden borte neste dag! :-(( Gikk det SÅ galt utover kvelden i går? Ja, det tok fullstendig av. Utartet til et blodig sjalusidrama der flere rev og slet i samme mann. Jeg ble bare sittende igjen med halve underkroppen hans. Dessverre var det feil halvdel. Hva skal jeg med et par legger? 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 En hyggelig, grei og snill person. 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Ja, det tok fullstendig av. Utartet til et blodig sjalusidrama der flere rev og slet i samme mann. Jeg ble bare sittende igjen med halve underkroppen hans. Dessverre var det feil halvdel. Hva skal jeg med et par legger? Du skulle vært fotfetisjist!! ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg tror vi må gi opp Bruce-prosjektet for godt. Dama er jo håpløs. Men David er morsom. Det tror jeg også. Hun skjønner ikke sitt eget beste Men de så bra ut sammen igår, og han er ikke så helt ille alternativ, selv om det _burde_ vært Bruce. Nå husker jeg til og med at han heter David. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det tror jeg også. Hun skjønner ikke sitt eget beste Men de så bra ut sammen igår, og han er ikke så helt ille alternativ, selv om det _burde_ vært Bruce. Nå husker jeg til og med at han heter David. Jeg har sett dr.Carter på Oprah i dag og det var en dame 35-40 år som var helt vill. Hoppet opp og ned og skrek som en tenåring og fikk tilslutt lov å komme ned å få en klem ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg har sett dr.Carter på Oprah i dag og det var en dame 35-40 år som var helt vill. Hoppet opp og ned og skrek som en tenåring og fikk tilslutt lov å komme ned å få en klem ;o) Nei, virkelig? Så ikke Oprah idag, vi var som vanlig i svømmehallen (pleier å være der nesten hver onsdag, og da får jeg verken dolet eller noe annet) Synd å gå glipp av Dr.Carter, da...var han like sexy der som i akutten? *sukk* ja ja, hylt og hoppet haddde jeg nok ikke gjort. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Nei, virkelig? Så ikke Oprah idag, vi var som vanlig i svømmehallen (pleier å være der nesten hver onsdag, og da får jeg verken dolet eller noe annet) Synd å gå glipp av Dr.Carter, da...var han like sexy der som i akutten? *sukk* ja ja, hylt og hoppet haddde jeg nok ikke gjort. Det var bare et lite kutt fra et gammelt program. Det morsomme var at den dama var helt vill ) Og han var like kjekk som alltid. Og ble nesten litt sånn småflau av den damen som var så happy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.