Gå til innhold

Kjekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest javeldå
Skrevet

Betydningen avhenger hvor i landet en kommer fra. På østlandet går "kjekk" mest på utseende. "Handsome" på engelsk. Her i Stavangerdistriktet går det mer på grei og sympatisk.

Gjest Mariaaah
Skrevet

For meg betyr det en hyggelig mann eller kvinne.

Skrevet

Skal du ha igjen diskusjonen fra Psyk-forum, nå?

;)

Så du ikke alle de gode forslagene vi hadde der?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Webmaster.

*Smisk*

LOL

Skrevet

Bruce.

Jeg tror vi må gi opp Bruce-prosjektet for godt. Dama er jo håpløs.

Men David er morsom.

Skrevet

Men David er morsom.

Det blir Bruce tilslutt ;o) Jeg er helt sikker....

Skrevet

Webmaster.

*Smisk*

Hva skjedde med den tilsvarende tråden i går???

Her logger jeg meg av og så er hele tråden borte neste dag! :-((

Gikk det SÅ galt utover kvelden i går?

Skrevet

Hva skjedde med den tilsvarende tråden i går???

Her logger jeg meg av og så er hele tråden borte neste dag! :-((

Gikk det SÅ galt utover kvelden i går?

Ja, det tok fullstendig av. Utartet til et blodig sjalusidrama der flere rev og slet i samme mann. Jeg ble bare sittende igjen med halve underkroppen hans. Dessverre var det feil halvdel. Hva skal jeg med et par legger?

Skrevet

Ja, det tok fullstendig av. Utartet til et blodig sjalusidrama der flere rev og slet i samme mann. Jeg ble bare sittende igjen med halve underkroppen hans. Dessverre var det feil halvdel. Hva skal jeg med et par legger?

Du skulle vært fotfetisjist!! ;-)

Skrevet

Men David er morsom.

Det tror jeg også. Hun skjønner ikke sitt eget beste ;)

Men de så bra ut sammen igår, og han er ikke så helt ille alternativ, selv om det _burde_ vært Bruce.

Nå husker jeg til og med at han heter David.

Skrevet

Det tror jeg også. Hun skjønner ikke sitt eget beste ;)

Men de så bra ut sammen igår, og han er ikke så helt ille alternativ, selv om det _burde_ vært Bruce.

Nå husker jeg til og med at han heter David.

Jeg har sett dr.Carter på Oprah i dag og det var en dame 35-40 år som var helt vill. Hoppet opp og ned og skrek som en tenåring og fikk tilslutt lov å komme ned å få en klem ;o)

Skrevet

Jeg har sett dr.Carter på Oprah i dag og det var en dame 35-40 år som var helt vill. Hoppet opp og ned og skrek som en tenåring og fikk tilslutt lov å komme ned å få en klem ;o)

Nei, virkelig?

Så ikke Oprah idag, vi var som vanlig i svømmehallen (pleier å være der nesten hver onsdag, og da får jeg verken dolet eller noe annet)

Synd å gå glipp av Dr.Carter, da...var han like sexy der som i akutten?

*sukk* ja ja, hylt og hoppet haddde jeg nok ikke gjort.

Skrevet

Nei, virkelig?

Så ikke Oprah idag, vi var som vanlig i svømmehallen (pleier å være der nesten hver onsdag, og da får jeg verken dolet eller noe annet)

Synd å gå glipp av Dr.Carter, da...var han like sexy der som i akutten?

*sukk* ja ja, hylt og hoppet haddde jeg nok ikke gjort.

Det var bare et lite kutt fra et gammelt program. Det morsomme var at den dama var helt vill :o)

Og han var like kjekk som alltid. Og ble nesten litt sånn småflau av den damen som var så happy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...