Gå til innhold

Hvor veksle småpenger????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en krukke jeg slenger mynter i når ejg har.. dette har blit litt nå, og jeg vil veksle det.

Men går ejg på posten vil de ikke veksle det så lenge jeg ikke skal sette det inn på konto hos dem??? jeg vil bare ha sedler jeg...

Før var posten åpen for "alle" og da kunne man gjøre sånne ting der.. Nå er det bare for postens kunder. var kunde der før, men bytta bank fordi posten suger..

Hva pokker har vi posten for da?? *irritert på posten*

Og hvor skal jeg få veksla? Ingen som vil veksle.. Håpløst å stå i kø i 45 min i banken også..

*ARG*

Skrevet

Hvis det ikke er snakk om enorme summer, så kan du jo høre om en eller annen forretning veklsler dem for deg?

Skrevet

Trodde ikke man måtte stå i i kø for å bruke mynttelleren i banken?

Da må de kanskje inn på kontoen din (vet ikke i detalj hvordan mynttellere fungerer), men du kan jo bare ta mesteparten ut igjen i minibanken idet du går derfra.

Skrevet

Hvis det ikke er snakk om enorme summer, så kan du jo høre om en eller annen forretning veklsler dem for deg?

Er nesten en pose, så tviler på at noen gidder det...

Skrevet

Trodde ikke man måtte stå i i kø for å bruke mynttelleren i banken?

Da må de kanskje inn på kontoen din (vet ikke i detalj hvordan mynttellere fungerer), men du kan jo bare ta mesteparten ut igjen i minibanken idet du går derfra.

Er jo så utrlolig tungvint da! Først veksle på automat, så stå i den køen for å sette det inn, for så å gå yut av banken og ta de ut igjen???

er jo helt høl i huet... ; )

Skrevet

Er jo så utrlolig tungvint da! Først veksle på automat, så stå i den køen for å sette det inn, for så å gå yut av banken og ta de ut igjen???

Nå vet jeg ikke hva slags bank du har, men i tellemaskinen i banken min går pengene rett inn på konto. Er ikke nødvendig å stå i noen kø.

Gjest sjelden kø
Skrevet

I de fleste banker jeg bruker (i sentrum og på majorstuen) er det ikke kø foran veksleautomat og minibank.

Skrevet

Du trenger vel ikke stå i noen kø for å sette pengene inn? Får du dem direkte, tar du dem bare med deg og går. Må de via kontoen, tar du dem ut av minibanken.

Med forbehold om at jeg aldri har vekslet mynter på den måten, men gubben har - og han _hater_ å stå i kø. Jeg hadde sikkert fått høre det dersom det var en tålmodighetsprøve ;-)

Det pleier å være mindre kø foran tellemaskin og minibank enn foran skranken.

Skrevet

Du trenger vel ikke stå i noen kø for å sette pengene inn? Får du dem direkte, tar du dem bare med deg og går. Må de via kontoen, tar du dem ut av minibanken.

Med forbehold om at jeg aldri har vekslet mynter på den måten, men gubben har - og han _hater_ å stå i kø. Jeg hadde sikkert fått høre det dersom det var en tålmodighetsprøve ;-)

Det pleier å være mindre kø foran tellemaskin og minibank enn foran skranken.

På posten får du ikke ut penger, men en kvittering - SÅ må man stå i kø.. Så må man sette dem inn, eller betale en viss prosent... ikke sjekka hvordan det er i banken jeg bruker.

Skrevet

På posten får du ikke ut penger, men en kvittering - SÅ må man stå i kø.. Så må man sette dem inn, eller betale en viss prosent... ikke sjekka hvordan det er i banken jeg bruker.

De fleste banker er litt mindre byråkratiske enn Postbanken. Men jeg _vet_ ikke.

Skrevet

Men på posten koster det 65 kr å betale en regning, og 30 kr å få ut en lotto-gevinst på 35 kr og da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...