Gå til innhold

Hotell i Gøteborg

Anbefalte innlegg

Gjest karmakoma
Skrevet

men i en rimelig klasse. Er det noen som har å anbefalle? Over helga, enten en natt eller to. Er ikke så godt kjent der, så vil helst bo nær sentrum. Dobbelrom..

Går det an å reservere over nette, eller er det ikke behov for dette? Kan jeg bare møte og få rom på dagen?

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å bo på "hotell Robinson", som er et greit og forholdsvis billig hotell midt i smørøyet.

Kan anbefale det assa:-)

mil1365380270
Skrevet

Har fått rom i sentrum to ganger, men det var i siste liten. Hadde nok bestilt på forhånd.

Finn et i nærheten eller på Avenyen. Da er dere midt i smørøyet :-)

Skrevet

Jeg pleier å bo på "hotell Robinson", som er et greit og forholdsvis billig hotell midt i smørøyet.

Kan anbefale det assa:-)

Det gikk litt fort i svingene..., mer info:

Du bør nok bestille på forhånd, til tider vanskelig å få rom pga pris/beliggenhet.

Robinson ligger i nærheten av både tog og buss stasjonen, og i området hvor det er bra å shoppe.

Her har du mail adressen, ha en god tur:-)

http://www.hotel-robinson.se/

Skrevet

Jeg har bodd på hotel Europa på kjøpesenteret Nordstan midt i Gøteborg. Har fått det billig gjennom Stenaline.

Gjest meget bra tips
Skrevet

Scandic hotellene har høsttilbud på 1100 SEK for 2 netter for tida i helgene.(to personer)Eks Scandic Opalen i sentrum.

Du må oppgi kode SHAUT når du bestiller

Gjest karmakoma
Skrevet

Men hvordan er det med priser for to pers. for dobbeltrom. Når det f.eks står 700 kr. for dobbelrom, betyr det da at det er 700 pr.pers eller for begge to, for en natt?

Takk for tips alle sammen;) Skal skjekke det ut.

Skrevet

Men hvordan er det med priser for to pers. for dobbeltrom. Når det f.eks står 700 kr. for dobbelrom, betyr det da at det er 700 pr.pers eller for begge to, for en natt?

Takk for tips alle sammen;) Skal skjekke det ut.

700kr. for dobbeltrom er for hele rommet. Begge personene. Event. x-seng til barn ca. 200kr. i tillegg, men er vel ikke snakk om det her.

Har bodd ofte på gamle Ramada hotell rett før Tingstadtunnelen, bra hotell,(still og rolig beliggenhet), men er jo ikke så sentralt så er nok bedre de hotellene som allerede er nevnt her. Ligger et bra på toppen av Avenuen også, veldig sentralt.

Liseberg Heden er også et hotell med rolig beliggenhet, samtidig som det er sentralt. For min del orker jeg ikke masete byhoteller, men ikke alle er like vare på trafikk etc. om natta.

Skrevet

Om du trenger å bestille eller ikke kan variere enormt fra dag til dag, uke til uke. Dette fordi alle hotellrom i mils omkrets blir opptatt ifbm. konferanser, messer, store arrangmenter osv.

Slik er det noen ganger i året bare, men om du ikke er orientert om hva som skjer i Gøteborg så kan du jo være uheldig med valg av tidspunkt, om du bare drar på lykke og fromme uten å booke rom først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...