Gå til innhold

Hva fungerer best som luftrenser på do?

Anbefalte innlegg

Gjest mer anonym en noensinne
Skrevet

har et litt pinlig problem. har en tarmsykdom som gjør at jeg får mye luft i magen og derfor mye diare. Det gir også en god del vond lukt. nå skal jeg bo hos noen andre en stund og jeg lurte på om noen visste om noen sprayer som kan ta bort noe av udøren. Dette er jo selvsagt naturlige kroppsfunksjoner men jeg synes dette problemet er så flaut at jeg gjerne skulle hatt noen råd.

håper på seriøse svar

Gjest også anonym nå
Skrevet

hei.

Jeg har også samme problem. Har funnet ut at doluktfjerner-sprayer lukter verre enn selve avføringen. Det jeg gjør er å ta litt jiff eller andre rengjøringsprodukter som står på badet og heller i do når jeg er ferdig. Da lukter det litt mere "rent".

Gjest tja.....tja......
Skrevet

Du kan også spyle flere ganger mens du sitter på doen, da vil det lukte mindre vont.

Skrevet

Sprayen x-it lukter ikke noe "kunstig", lukter egentlig ingenting, men tar den verste lukten. Mener du får den i vanlig dagligvarebutikk. Hvit flaske med blågrønn (?) etikett, med hvit skrift.

Skrevet

Å svi av en fyrstikk, fjerner all lukt! Helt sant - dassen tar ikke fyr...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Du kan også spyle flere ganger mens du sitter på doen, da vil det lukte mindre vont.

Og rompa blir såååå ren atte!

Gjest tja.....tja......
Skrevet

Og rompa blir såååå ren atte!

hehe...ja,da slipper man å bruke opp toalettpapiret også :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...