Gjest mer anonym en noensinne Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 har et litt pinlig problem. har en tarmsykdom som gjør at jeg får mye luft i magen og derfor mye diare. Det gir også en god del vond lukt. nå skal jeg bo hos noen andre en stund og jeg lurte på om noen visste om noen sprayer som kan ta bort noe av udøren. Dette er jo selvsagt naturlige kroppsfunksjoner men jeg synes dette problemet er så flaut at jeg gjerne skulle hatt noen råd. håper på seriøse svar 0 Siter
Gjest også anonym nå Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 hei. Jeg har også samme problem. Har funnet ut at doluktfjerner-sprayer lukter verre enn selve avføringen. Det jeg gjør er å ta litt jiff eller andre rengjøringsprodukter som står på badet og heller i do når jeg er ferdig. Da lukter det litt mere "rent". 0 Siter
Gjest tja.....tja...... Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Du kan også spyle flere ganger mens du sitter på doen, da vil det lukte mindre vont. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Sprayen x-it lukter ikke noe "kunstig", lukter egentlig ingenting, men tar den verste lukten. Mener du får den i vanlig dagligvarebutikk. Hvit flaske med blågrønn (?) etikett, med hvit skrift. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Å svi av en fyrstikk, fjerner all lukt! Helt sant - dassen tar ikke fyr... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Du kan også spyle flere ganger mens du sitter på doen, da vil det lukte mindre vont. Og rompa blir såååå ren atte! 0 Siter
Gjest tja.....tja...... Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Og rompa blir såååå ren atte! hehe...ja,da slipper man å bruke opp toalettpapiret også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.