Gå til innhold

"Er det pule du mener, mamma?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare humre over den nye Rema 1000-reklamen om moren som har en så omstendelig forklaring på blomsten og bien! :-)

Men skulle ikke forundre meg om en del av den eldre garde setter kaffen i vrangstrupa over guttungens sluttkommentar! *S*

Og "Doffen har dævva!" er heller ikke dum! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ler meg ihjel av Doffen som har dævva. Den andre har jeg faktisk ikke sett. Jeg får se mer på tv og sitte mindre på dol.

Skrevet

Jeg ler meg ihjel av Doffen som har dævva. Den andre har jeg faktisk ikke sett. Jeg får se mer på tv og sitte mindre på dol.

Begge er morsomme! :-)

Den med biene er omtrent slik:

Den gravide moren skal forklare gutten om blomster og bier, og om hvordan biene snuser på blomsten og ruller seg i støvet, og noen ganger når mamma sover, så snuser pappa litt på mamma, og da kan det hende at mamma våkner, og så ruller liksom pappa litt over mamma etc etc

Gutten: "Er det pule du mener, mamma?"

*LOL*

Skrevet

Begge er morsomme! :-)

Den med biene er omtrent slik:

Den gravide moren skal forklare gutten om blomster og bier, og om hvordan biene snuser på blomsten og ruller seg i støvet, og noen ganger når mamma sover, så snuser pappa litt på mamma, og da kan det hende at mamma våkner, og så ruller liksom pappa litt over mamma etc etc

Gutten: "Er det pule du mener, mamma?"

*LOL*

*hyler av latter*

Det er jo akkurat slik det er i virkeligheten. Ungene vet mye mer enn vi tror :o)

Skrevet

har bare sett den med Doffen.. Den er genial "skjer a`?" "Doffen har dævva" Hehe... : )

Skrevet

Den var så jeg måtte kikke bort på Plutt'en (7), men det kom ingen meldinger fra den kanten....:)

Skrevet

Jeg ler så jeg holder på å rulle ut av sofaen hver eneste gang jeg ser de reklamene!!!

Helt fantastisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...