morsan Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg må bare humre over den nye Rema 1000-reklamen om moren som har en så omstendelig forklaring på blomsten og bien! :-) Men skulle ikke forundre meg om en del av den eldre garde setter kaffen i vrangstrupa over guttungens sluttkommentar! *S* Og "Doffen har dævva!" er heller ikke dum! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg ler meg ihjel av Doffen som har dævva. Den andre har jeg faktisk ikke sett. Jeg får se mer på tv og sitte mindre på dol. 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Jeg ler meg ihjel av Doffen som har dævva. Den andre har jeg faktisk ikke sett. Jeg får se mer på tv og sitte mindre på dol. Begge er morsomme! :-) Den med biene er omtrent slik: Den gravide moren skal forklare gutten om blomster og bier, og om hvordan biene snuser på blomsten og ruller seg i støvet, og noen ganger når mamma sover, så snuser pappa litt på mamma, og da kan det hende at mamma våkner, og så ruller liksom pappa litt over mamma etc etc Gutten: "Er det pule du mener, mamma?" *LOL* 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Begge er morsomme! :-) Den med biene er omtrent slik: Den gravide moren skal forklare gutten om blomster og bier, og om hvordan biene snuser på blomsten og ruller seg i støvet, og noen ganger når mamma sover, så snuser pappa litt på mamma, og da kan det hende at mamma våkner, og så ruller liksom pappa litt over mamma etc etc Gutten: "Er det pule du mener, mamma?" *LOL* *hyler av latter* Det er jo akkurat slik det er i virkeligheten. Ungene vet mye mer enn vi tror ) 0 Siter
Spirello Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 har bare sett den med Doffen.. Den er genial "skjer a`?" "Doffen har dævva" Hehe... : ) 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Den var så jeg måtte kikke bort på Plutt'en (7), men det kom ingen meldinger fra den kanten.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg ler så jeg holder på å rulle ut av sofaen hver eneste gang jeg ser de reklamene!!! Helt fantastisk! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Noen av de beste reklamene på lenge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.