Gå til innhold

MSN Messenger og Lotus Sametime

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på disse to?

Jeg har tilgang til Sametime på jobben , vi har Lotus som mail-system.

1)Er det slik at jeg bare kan chatte med dem som er på Sametime?

2)Og er det sånn at det er bare de som har Lotus som mail-system som har Sametime?

3) Hvordan kan jeg chatte med mine venner som har Messenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

2)Og er det sånn at det er bare de som har Lotus som mail-system som har Sametime?

Ja.

Installer MSN Messenger eller en annen av klientene som støtter MSN Messenger-protokollen. Det er mange å velge mellom - blant de mest populære er Trillian og Gaim, som også støtter flere andre IM/chat-protokoller (ICQ, Yahoo, AIM, IRC)

fuji1365380447
Skrevet

Ja.

Ja.

Installer MSN Messenger eller en annen av klientene som støtter MSN Messenger-protokollen. Det er mange å velge mellom - blant de mest populære er Trillian og Gaim, som også støtter flere andre IM/chat-protokoller (ICQ, Yahoo, AIM, IRC)

Grrr... hvorfor finnes det så mye ulike programmer. Det blir jo mye å holde styr på for en stakkar....

fuji1365380447
Skrevet

Hva er AOL Instant Messenger da?

Er det en del av Sametime eller MSN, eller er det en tredje variant?

Gjest På jobb er det ikke sikkert det går
Skrevet

Grrr... hvorfor finnes det så mye ulike programmer. Det blir jo mye å holde styr på for en stakkar....

Og så er det ikke sikkert at Messenger fungerer på jobben heller. Er som regel noen brannmurer som holder en del slikt ute.

Skrevet

Hva er AOL Instant Messenger da?

Er det en del av Sametime eller MSN, eller er det en tredje variant?

Det er en tredje variant. Er ikke så mye brukt i Europa, men veldig utbredt i USA.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...