Gå til innhold

Pen mann, stygg jente

Anbefalte innlegg

Gjest penmannstyggjente
Skrevet

Jeg er svært overvektig og har komplekser på grunn av det. Ser på meg selv som lite delikat og stygg.

Av en eller annen grunn har jeg fått en kjæreste som jenter snur seg etter på gata. Han er kjekk, for å si det mildt. Men hva ser han i meg? Hva kan jeg gjøre for å få bedre selvtillit? Når jeg stadig ser på blikk han får fra andre jenter, så blør hjertet mitt. Blir nervøs og skjelven.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke stygg! Han ser noe vakkert i deg, og det er DET som betyr noe! Det er deg han vil være sammen med og deg han har valgt.. Det er hvordan DU er som person han vil ha som kjæreste.

Mange som liker litt runde jenter også. Ikke bli lei deg når du ser andre ser på han, men pris deg lykkelig over at du har en kjekk kjæreste.. Er ikke noe større sjanse for at han vil gå fra deg fordi han er kjekk..

Gjest camazutra
Skrevet

Dette problemet kan du bygge opp så langt, at han blir lei deg til slutt.

Selvoppfyllende profeti, heter det...

Skrevet

Det er alltid noen som synes at akkurat DU er den vakreste her i verden - uansett hvordan du ser ut.

Nyt det! :-)

Skrevet

Gjør som meg; sørg for at han spiser seg fet han også, og farg alle klærne hans rosa eller grå så han ikke ligner grisen :)=

Tuller:

HAN HAR VALGT DEG! For HAN ER DU VAKKER!!!! og det er du sikkert også - bare vent - om 20 år sitter du og ser på gamle bilder av deg selv og skjønner hva han så.

Vær stolt av at andre også liker typen din! -

Gjest tjohooo
Skrevet

KULT! Du har kanskje vært heldig å funnet deg en staut og oppegående kar med fine holdninger.

Du vil vel ikke bli valgt pga utseendet? Da vet du jo at du har med en utseendefiksert dust å gjøre, og du har DET presset på deg for å holde deg slank og smekker. Det er pes, det! Vel. Forresten kan det hende at du har funnet deg en utseendefiksert fyr, bare at han faktisk liker dem med litt å ta i. Derfor har du et lite press på deg til å ikke bli like skrapa som litt for mange strever for å bli. Kult. Jeg misunner deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...