Gjest lage-selv-gaver på nettet Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Noen nettbutikker har tilbud om at man kan lage gaver selv, der man kan bestemme design og bilder selv på ulike produkter som f.eks kalender og krus. F eks som disse produktene: http://www.fotoknudsen.no/gifts/index.asp Hvilke er gode og med bra kvalitet? Noen som har erfaring 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det er sikkert greit hvis du bare ikke lager presanger med bilder av ungene dine og gir bort til familien. De fleste er drittlei slike presanger. 0 Siter
Gjest lage-selv-gaver på nettet Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det er sikkert greit hvis du bare ikke lager presanger med bilder av ungene dine og gir bort til familien. De fleste er drittlei slike presanger. Nei, tenkte å bruke bilder jeg selv har tatt. Blant annet naturbilder o.l. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Nei, tenkte å bruke bilder jeg selv har tatt. Blant annet naturbilder o.l. Det høres aldeles strålende ut og en kul gave. 0 Siter
Gjest lage-selv-gaver Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det høres aldeles strålende ut og en kul gave. Takk. Derfor er jeg på jakt etter gode kalendere, ikke slik at det blir flaut å gi bort. 0 Siter
Niobe Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 På IKEA har de en flip-over ramme, med seks "ark", som man kan lage kalender med. Den er skikkelig kul, og da kan du printe bilde m/kalender selv om du har en grei printer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.