villee Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 På Tjukkholmen for et par ganger siden viste hun ernæringsdama hvor mye sukker og smør det var i de forskjellige frokostblandingene ved å legge sukkerbiter og smørkladder på en asjett. Det jeg lurer på er hvilken frokostblanding som etter hennes mening var det beste valget? 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg ser ikke programmet, men utenom havregryn, så er produktet ved navn Weetabix det sunneste av de som er på markedet i Norge. Minst sukker, mest protein og fiber. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg ser ikke programmet, men utenom havregryn, så er produktet ved navn Weetabix det sunneste av de som er på markedet i Norge. Minst sukker, mest protein og fiber. Men smaker det noe godt da? 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Men smaker det noe godt da? Weetabix er knallgodt. En av de beste frokostblanding "sakene" synes jeg. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Men smaker det noe godt da? Weetabix smaker ingenting. Tørr brød, men hver sin smak. Gå og kjøp, og spis det med noe søtt, eller frukt kanskje, så vil det smake bedre;) 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Men smaker det noe godt da? Jeg synes faktisk det. Rikelig med skumma melk over ("havrerektanglene" går i oppløsning i melk) blir det ikke tørt. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Men smaker det noe godt da? Det er kjempegodt med jordbær cultura over synes 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Weetabix er knallgodt. En av de beste frokostblanding "sakene" synes jeg. Det samme synes jeg. Med litt sylteøy (med lite sukker) og skummet melk er det godt. Men, spis med en gang melken kommer i ellers blir det for bløtt, synes jeg. En variasjon er havreputer, de er også gode, og sunne. El Bran skal også være sunt. Uansett hva man velger så er det godt med å variere litt. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Det samme synes jeg. Med litt sylteøy (med lite sukker) og skummet melk er det godt. Men, spis med en gang melken kommer i ellers blir det for bløtt, synes jeg. En variasjon er havreputer, de er også gode, og sunne. El Bran skal også være sunt. Uansett hva man velger så er det godt med å variere litt. Unnnskyld, All Brand skal det nok være. (Imitt forige innlegg). 0 Siter
Gemini Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Unnnskyld, All Brand skal det nok være. (Imitt forige innlegg). psst: All Bran heter det :-) 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Unnnskyld, All Brand skal det nok være. (Imitt forige innlegg). Masse skrivefeil idag...! 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 psst: All Bran heter det :-) Takk, så det. Godt er det - uansett:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.