Gå til innhold

Frokostblanding

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Tjukkholmen for et par ganger siden viste hun ernæringsdama hvor mye sukker og smør det var i de forskjellige frokostblandingene ved å legge sukkerbiter og smørkladder på en asjett. Det jeg lurer på er hvilken frokostblanding som etter hennes mening var det beste valget?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg ser ikke programmet, men utenom havregryn, så er produktet ved navn Weetabix det sunneste av de som er på markedet i Norge. Minst sukker, mest protein og fiber.

Skrevet

Jeg ser ikke programmet, men utenom havregryn, så er produktet ved navn Weetabix det sunneste av de som er på markedet i Norge. Minst sukker, mest protein og fiber.

Men smaker det noe godt da?

Skrevet

Weetabix er knallgodt. En av de beste frokostblanding "sakene"

synes jeg.

Lips1365380508
Skrevet

Weetabix smaker ingenting. Tørr brød, men hver sin smak. Gå og kjøp, og spis det med noe søtt, eller frukt kanskje, så vil det smake bedre;)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg synes faktisk det. Rikelig med skumma melk over ("havrerektanglene" går i oppløsning i melk) blir det ikke tørt.

Skrevet

Det er kjempegodt med jordbær cultura over

synes

Skrevet

Weetabix er knallgodt. En av de beste frokostblanding "sakene"

synes jeg.

Det samme synes jeg. Med litt sylteøy (med lite sukker) og skummet melk er det godt. Men, spis med en gang melken kommer i ellers blir det for bløtt, synes jeg.

En variasjon er havreputer, de er også gode, og sunne. El Bran skal også være sunt.

Uansett hva man velger så er det godt med å variere litt.

Skrevet

Det samme synes jeg. Med litt sylteøy (med lite sukker) og skummet melk er det godt. Men, spis med en gang melken kommer i ellers blir det for bløtt, synes jeg.

En variasjon er havreputer, de er også gode, og sunne. El Bran skal også være sunt.

Uansett hva man velger så er det godt med å variere litt.

Unnnskyld, All Brand skal det nok være. (Imitt forige innlegg).

Skrevet

psst:

All Bran heter det :-)

Skrevet

Masse skrivefeil idag...!

Skrevet

psst:

All Bran heter det :-)

Takk, så det.

Godt er det - uansett:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...