Gjest Mora2 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg sjekker hvilke sider på internett en person har vært inne på i ettermiddag? Hvor finner jeg loggen? Vet at det ikke er pent å spionere, men det er veldig avgjørende å finne ut nå. 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 trykk på den pilen ved siden av Tilbake-knappen. nederst der står det logg. (iallefall hos meg, bruker IE) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 den finner du på verktøy linjen din i internet. På meg er den ved siden av Medier, og ser ut som en grønn pil. Den ligger ihvertfall på samme linje som tilbake, stopp, oppdater, søk, favoritter osv. 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 trykk på den pilen ved siden av Tilbake-knappen. nederst der står det logg. (iallefall hos meg, bruker IE) Takk til dere begge, jeg har funnet ut av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.