Mary Poppins Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 det er nok ikke så mange som kan svare på dette, men jeg prøver likevel. Har noen peiling på hvorfor Hydro nedbemanner i aliminiumsverkene i Årdal, Karmøy og Høyanger, mens på Sunndalsøra moderniserer de teknologien slik at de oppfyller de nye miljøkravene som kommer om noen år? Hvorfor moderniseres verket i Sunndalsøra og ikke de andre verkene? Veldig takknemlig hvis jeg får no svar på dette. 0 Siter
Freya Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Kort sagt: Fordi det er mest lønnsomt for Hydro. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Kort sagt: Fordi det er mest lønnsomt for Hydro. det skjønner jeg men hvorfor velger de å modernisere teknologien på akkurat Sunndalsøra, det kan vel ikke være tilfeldig? 0 Siter
Freya Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 det skjønner jeg men hvorfor velger de å modernisere teknologien på akkurat Sunndalsøra, det kan vel ikke være tilfeldig? Det var der de hadde best tall mht. produksjon og inntjening. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Det var der de hadde best tall mht. produksjon og inntjening. ok, takk for svar 0 Siter
chanti Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 DEt har vært nedbemanning på Sunndalsøra også . 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 DEt har vært nedbemanning på Sunndalsøra også . Ja det vet jeg, men i mindre grad. Men det jeg lurte på var hvorfor Hydro fortsatt vil satse på aliminiumsverkene i Sunndal (de har brukt 6 milliarder på å modernisere teknologien der) men ikke på de andre verkene i f,eks Årdal. Hva var spesielt med Sunndal var egentlig det jeg ville vite.Men jeg har forstått at det var så enkelt som at de hadde best resultater og produktivitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.