Gå til innhold

Hydro

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er nok ikke så mange som kan svare på dette, men jeg prøver likevel.

Har noen peiling på hvorfor Hydro nedbemanner i aliminiumsverkene i Årdal, Karmøy og Høyanger, mens på Sunndalsøra moderniserer de teknologien slik at de oppfyller de nye miljøkravene som kommer om noen år? Hvorfor moderniseres verket i Sunndalsøra og ikke de andre verkene?

Veldig takknemlig hvis jeg får no svar på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kort sagt: Fordi det er mest lønnsomt for Hydro.

det skjønner jeg men hvorfor velger de å modernisere teknologien på akkurat Sunndalsøra, det kan vel ikke være tilfeldig?

Skrevet

det skjønner jeg men hvorfor velger de å modernisere teknologien på akkurat Sunndalsøra, det kan vel ikke være tilfeldig?

Det var der de hadde best tall mht. produksjon og inntjening.

Skrevet

Det var der de hadde best tall mht. produksjon og inntjening.

ok, takk for svar

Skrevet

DEt har vært nedbemanning på Sunndalsøra også .

Ja det vet jeg, men i mindre grad. Men det jeg lurte på var hvorfor Hydro fortsatt vil satse på aliminiumsverkene i Sunndal (de har brukt 6 milliarder på å modernisere teknologien der) men ikke på de andre verkene i f,eks Årdal. Hva var spesielt med Sunndal var egentlig det jeg ville vite.Men jeg har forstått at det var så enkelt som at de hadde best resultater og produktivitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...