Gjest Mr Papp Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Altså, disse er ikke bilder av edderkopper. Ingen fare. http://p067.ezboard.com/fholeshotmotocrossfrm6.showMessage?topicID=66.topic Åpne først den øverste linken, deretter den neste, så den neste.... 0 Siter
Rubia Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Uaahhh...og jeg som hater edderkopper måtte selvsakt titte... fytti flate helgeroa dunder... 0 Siter
Gjest surreal Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Dustete innlegg! (Iallefall overskriften!) Det er ikke det Å BLI BITT av en edderkopp, og hva evt et sånt bitt kan gjøre med meg som gjør at jeg stivner fullstendig, får frysninger på ryggen, blir kald og varm om hverandre og blir KVALM av redsel når jeg ser en edderkopp! Den hånda ser ikke god ut (har sett bildene før), men det har _ingenting_ med redsel for edderkopper å gjøre! Redselen er helt udefinerbar, uforståelig og irrasjonell. Noe man ikke kan styre selv.. Litt provosert nå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg tør ikke å se.... Hva viser bildet? *biter negler* 0 Siter
Rubia Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg tør ikke å se.... Hva viser bildet? *biter negler* Et bitt av en slik liten djevel, og hvordan det utvikler seg til et stoooooort, ufyselig, uggent sår... *pjuk* 0 Siter
Gjest Araknofobine Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Dustete innlegg! (Iallefall overskriften!) Det er ikke det Å BLI BITT av en edderkopp, og hva evt et sånt bitt kan gjøre med meg som gjør at jeg stivner fullstendig, får frysninger på ryggen, blir kald og varm om hverandre og blir KVALM av redsel når jeg ser en edderkopp! Den hånda ser ikke god ut (har sett bildene før), men det har _ingenting_ med redsel for edderkopper å gjøre! Redselen er helt udefinerbar, uforståelig og irrasjonell. Noe man ikke kan styre selv.. Litt provosert nå. "Redselen er helt udefinerbar, uforståelig og irrasjonell." Tvert imot,- den er definerbar, forståelig og rasjonell! Det er jo bare verdens ekleste vesener!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Et bitt av en slik liten djevel, og hvordan det utvikler seg til et stoooooort, ufyselig, uggent sår... *pjuk* Usj, for å beholde nattesøvnen tror jeg det er best å droppe titten... :-/ Hvis jeg klarer å la være da..... 0 Siter
petter smart Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Bildene er manipulerte, leste om dette på en side som avslører slike historier. Det er lite sannsynlig at noen ville latt et slikt sår forverres slik uten å gå til en lege. Men det er fullt mulig at et edderkppbitt blir så ille. Mange som blir bitt må amputere kroppsdelen som ble bitt da giften ikke forsvinner og sprer seg i kroppen. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Dustete innlegg! (Iallefall overskriften!) Det er ikke det Å BLI BITT av en edderkopp, og hva evt et sånt bitt kan gjøre med meg som gjør at jeg stivner fullstendig, får frysninger på ryggen, blir kald og varm om hverandre og blir KVALM av redsel når jeg ser en edderkopp! Den hånda ser ikke god ut (har sett bildene før), men det har _ingenting_ med redsel for edderkopper å gjøre! Redselen er helt udefinerbar, uforståelig og irrasjonell. Noe man ikke kan styre selv.. Litt provosert nå. Hahaha... Overskriften funka nå.. Og jeg har sjøl en fobi, så jeg veit meget godt hva du snakker om. Slapp av. :-P 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Bildene er manipulerte, leste om dette på en side som avslører slike historier. Det er lite sannsynlig at noen ville latt et slikt sår forverres slik uten å gå til en lege. Men det er fullt mulig at et edderkppbitt blir så ille. Mange som blir bitt må amputere kroppsdelen som ble bitt da giften ikke forsvinner og sprer seg i kroppen. Selvfølgelig er de manipulert. Ingen idiot vil orke å la det der utvikle seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.