Gå til innhold

Brennende energi i hodet

Anbefalte innlegg

Jeg har daglig enorme energier som raser i hodet mitt,strømninger som går fra hodet og nedover,tar largatil som skal liksom dempe disse strømningene, en brennende følelse, får mange ganger en uro fornemmelse. Angst fornemmelse i perioder.Uroen er en kvelende opplevelse.Dette påvirker også hukommelsen og jeg har generelt vanskelig å huske navn.Er det noen andre som har slike opplevelser? Er det noen som kan fortelle hva dette er? Psykisk energi så sterk at det sjenerer en.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163781-brennende-energi-i-hodet/
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• radioboy

26

• rexer

1

Jeg fikk utdelt et medikament som het orifiril. Ganske snart fik jeg en forferdelig brennende følelse i hodet som kom og gikk i 3/4 år. Jeg sluttet med medikamentet etter bare 14 dager,men det så ut til at bivirkningene ikke ville gi seg. Nå er det heldigvis over men jeg føler med deg. Mitt råd til er å bytte medikament snarest.Jeg går nå på tegretol og litium.

Lykke til.Svarer deg gjerne hvis du sender en mail jeg er legesekretær.

• 1 måned senere...

Jeg fikk utdelt et medikament som het orifiril. Ganske snart fik jeg en forferdelig brennende følelse i hodet som kom og gikk i 3/4 år. Jeg sluttet med medikamentet etter bare 14 dager,men det så ut til at bivirkningene ikke ville gi seg. Nå er det heldigvis over men jeg føler med deg. Mitt råd til er å bytte medikament snarest.Jeg går nå på tegretol og litium.

Lykke til.Svarer deg gjerne hvis du sender en mail jeg er legesekretær.

Jeg bruker ikke noen av de medisinene.Men den brennende energien har jeg fremdeles. Er blitt vant med det.

Energistrømmninger ja,det er noe jeg kjenner til.

Overalt,det er veldig sterke energier,men det kjennes jo mest i hode...det kommer ovenfra og inn i hode,som elektriske strømmer.

Jeg tror det kommer fra andre dimensjoner,og fra hjelperene mine...til og med andre planeter....

Har hatt utrolig mangen opplevelse ang sånne ting.

Det føles veldig fysisk,men egentlig er det astralt,men de følsomme kjenner det.

Det er en innvielse på en måte,tror jeg.

Er ganske sikker på det!

Føler at mine evner blir forsterket,de evnene jeg skal bruke til å hjelpe andre folk.

Healing f.eks...

Ville ikke for alt i verden mistet eller prøvd å bli kvitt denne gaven,som universet vil gi meg.

Er takknemlig,men prossessen er ingen"dans på roser",det er sikkert.

Håper ingen blir provosert eller sinte nå.

Dette er det jeg tror skjer med meg......

Lykke til på din livsreise radioboy!!!!!!

Energistrømmninger ja,det er noe jeg kjenner til.

Overalt,det er veldig sterke energier,men det kjennes jo mest i hode...det kommer ovenfra og inn i hode,som elektriske strømmer.

Jeg tror det kommer fra andre dimensjoner,og fra hjelperene mine...til og med andre planeter....

Har hatt utrolig mangen opplevelse ang sånne ting.

Det føles veldig fysisk,men egentlig er det astralt,men de følsomme kjenner det.

Det er en innvielse på en måte,tror jeg.

Er ganske sikker på det!

Føler at mine evner blir forsterket,de evnene jeg skal bruke til å hjelpe andre folk.

Healing f.eks...

Ville ikke for alt i verden mistet eller prøvd å bli kvitt denne gaven,som universet vil gi meg.

Er takknemlig,men prossessen er ingen"dans på roser",det er sikkert.

Håper ingen blir provosert eller sinte nå.

Dette er det jeg tror skjer med meg......

Lykke til på din livsreise radioboy!!!!!!

Hei Bry. Ja det stemmer nok at det kommer fra andre dimensjoner. Mange har kalt meg for Sjaman, det var en prest som noen år siden kalte meg for Kristen Sjaman.Har anvendt healing og hånds påleggelsde i perioder.Mange mennesker sier til meg at jeg har utrolige varme hender,

En riktig fin jul til deg.

Radioboy

Hei Bry. Ja det stemmer nok at det kommer fra andre dimensjoner. Mange har kalt meg for Sjaman, det var en prest som noen år siden kalte meg for Kristen Sjaman.Har anvendt healing og hånds påleggelsde i perioder.Mange mennesker sier til meg at jeg har utrolige varme hender,

En riktig fin jul til deg.

Radioboy

Hei på deg igjen!

Det var jo knall å høre...C",)

Godt det finnes folk som tror på sånt.

Håper du vil bruke evnene dine!

Det skal jeg,men det er viktig å være sterk selv også og ha god bakkekontakt.

Men har allerede drevet med healing,men tar visst over plagene til dem jeg healer,har en tendens til å tappe meg selv.

Sender en visuell klem til deg!

Annonse

Hei på deg igjen!

Det var jo knall å høre...C",)

Godt det finnes folk som tror på sånt.

Håper du vil bruke evnene dine!

Det skal jeg,men det er viktig å være sterk selv også og ha god bakkekontakt.

Men har allerede drevet med healing,men tar visst over plagene til dem jeg healer,har en tendens til å tappe meg selv.

Sender en visuell klem til deg!

Hei Bry. Bruker evnene nå og da. Jeg vet det er snakk om sterke krefter. Har sett mer en vanlige mennesker har sett.

Vært badet i lyset. Lysbærer.

Hilsen

Radioboy

Hei Bry. Bruker evnene nå og da. Jeg vet det er snakk om sterke krefter. Har sett mer en vanlige mennesker har sett.

Vært badet i lyset. Lysbærer.

Hilsen

Radioboy

Hei igjen radioboy!!!

Ja sant...?

Det er sterke krefter.

Bruker det nå og da jeg også,selv om jeg vet jeg burde vel vente.

Har også badet i lys...

Hvilken fager er det på lysene du ser?

Jeg ser alle regnbuens farger,regnbuer også.....men de mest massive lysene er blå og rosa,det er fantastisk.

Ellers har jeg også opplevd utrolig mye på det åndelige plan,bra vi tror ov vet om"sånne ting",ellers kan man lett miste fotfestet.

God energi til deg!!!!

Hei igjen radioboy!!!

Ja sant...?

Det er sterke krefter.

Bruker det nå og da jeg også,selv om jeg vet jeg burde vel vente.

Har også badet i lys...

Hvilken fager er det på lysene du ser?

Jeg ser alle regnbuens farger,regnbuer også.....men de mest massive lysene er blå og rosa,det er fantastisk.

Ellers har jeg også opplevd utrolig mye på det åndelige plan,bra vi tror ov vet om"sånne ting",ellers kan man lett miste fotfestet.

God energi til deg!!!!

Hei igjen Bry.

En gang ble jeg truffet av en lys stråle som traff meg på hjertet. Det var en lilla stråle som gikk fra mitt hjerte opp inni himmelen. Dette skjedde mens jeg gikk en tur på Røa. Det var kjærlighet som traff meg på hjertet. Det var så vidunderlig.

Radioboy

Hei igjen Bry.

En gang ble jeg truffet av en lys stråle som traff meg på hjertet. Det var en lilla stråle som gikk fra mitt hjerte opp inni himmelen. Dette skjedde mens jeg gikk en tur på Røa. Det var kjærlighet som traff meg på hjertet. Det var så vidunderlig.

Radioboy

Heia!

Så flott opplevelse,ja lilla er jo en åndelig farge og antyder mediumske evner.

Det er fint sant...du er ikke redd..?

Jeg var redd til å begynne med,før jeg visste hva det var.

Nå nyter jeg det,lysopplevelsene.

Topp....C",)

Heia!

Så flott opplevelse,ja lilla er jo en åndelig farge og antyder mediumske evner.

Det er fint sant...du er ikke redd..?

Jeg var redd til å begynne med,før jeg visste hva det var.

Nå nyter jeg det,lysopplevelsene.

Topp....C",)

Hei Bry.

Nordlyset er magisk og fantastisk. Mange tror at det er avdøde (mennesker) sjeler som på den måten viser seg for oss menneskene.

Har en mektig Nordlys opplevelse som jeg har opplevd.

Hilsen Radioboy

Hei Bry.

Nordlyset er magisk og fantastisk. Mange tror at det er avdøde (mennesker) sjeler som på den måten viser seg for oss menneskene.

Har en mektig Nordlys opplevelse som jeg har opplevd.

Hilsen Radioboy

Hei på deg!

Ja det kan jo godt tenkes,at det er mestre fra høyere dimensjoner...ja fantastisk med nordlys.

Har du hørt om pleiadene???

Tror de har jobbet endel med meg,har fått vite det også,det er jo energier....alt er jo enegier da,men det føles jo så fysisk.

Men selv om det føles fysisk er det jo på det astrale plan.

Har følt at jeg har blitt fysisk operert...men vet at det ikke er fysisk,men føles sånn ut.

Har du følt at energier jobber med kroppen din?

Det er jo spennendes da....å se hva det blir av oss.

Jeg vil iallefall utvikle dette,må bare bli sterk når,skjer så mye i hverdagen også....kaos.

Har fått høre mye at jeg trenger bakkekontakt,og at det er på jorden jeg skal være,leve et jordeliv,er jo derfor vi er på jorden.

Men det går ikke ant å legge dette vekk,det er jo der og det skjer stadig nye ting,er glad for det.

Tror det er forskjellige trinn eller prøvelser vi skal gjennom.Men er jo viktig å ha begge bena godt plantet på jorden...

Lys til deg....

Hei på deg!

Ja det kan jo godt tenkes,at det er mestre fra høyere dimensjoner...ja fantastisk med nordlys.

Har du hørt om pleiadene???

Tror de har jobbet endel med meg,har fått vite det også,det er jo energier....alt er jo enegier da,men det føles jo så fysisk.

Men selv om det føles fysisk er det jo på det astrale plan.

Har følt at jeg har blitt fysisk operert...men vet at det ikke er fysisk,men føles sånn ut.

Har du følt at energier jobber med kroppen din?

Det er jo spennendes da....å se hva det blir av oss.

Jeg vil iallefall utvikle dette,må bare bli sterk når,skjer så mye i hverdagen også....kaos.

Har fått høre mye at jeg trenger bakkekontakt,og at det er på jorden jeg skal være,leve et jordeliv,er jo derfor vi er på jorden.

Men det går ikke ant å legge dette vekk,det er jo der og det skjer stadig nye ting,er glad for det.

Tror det er forskjellige trinn eller prøvelser vi skal gjennom.Men er jo viktig å ha begge bena godt plantet på jorden...

Lys til deg....

Hei Bry. Det er spennende å høre. Har også opplevd vesener rundt meg for en bra stund siden. Er på jobb nå. Ønsker et riktig spennende lysbærer år for deg i 2006.

Vennlig hilsen

Radioboy

Annonse

Hei Bry. Det er spennende å høre. Har også opplevd vesener rundt meg for en bra stund siden. Er på jobb nå. Ønsker et riktig spennende lysbærer år for deg i 2006.

Vennlig hilsen

Radioboy

Hei igen radioboy!!!!

Kjekt å høre fra deg igjen..C",)

Ja vi er nok lysbærere,det er derfor det skjer så mye med oss,vi har en spennendes tid i møte...ifølge mangen bøker.

Gleder meg....

Ha et riktig godt nytt år,med mye lys og varme.

God klem...C",)

Hei igen radioboy!!!!

Kjekt å høre fra deg igjen..C",)

Ja vi er nok lysbærere,det er derfor det skjer så mye med oss,vi har en spennendes tid i møte...ifølge mangen bøker.

Gleder meg....

Ha et riktig godt nytt år,med mye lys og varme.

God klem...C",)

Hei Bry.

Fant min gamle ying yang ring som jeg hadde kjøpt i murmansk for mange år siden.Den bærer jeg på min venstre ring finger.

Ha en fin kveld

Hilsen radioboy

Hei Bry.

Fant min gamle ying yang ring som jeg hadde kjøpt i murmansk for mange år siden.Den bærer jeg på min venstre ring finger.

Ha en fin kveld

Hilsen radioboy

Hei radioboy!

De er fine de ringene/smykkene,det tegnet sier jo alt egentlig.

Godt vi tenker helhetlig.

Jeg bruker paragram smykket mitt når jeg trenger ekstra beskyttelse.

Mye energier rundt meg og i meg for tiden,for ikke sove engang.

Ha en fin kveld og en god natt.

Varme tanker...C",)

Hei radioboy!

De er fine de ringene/smykkene,det tegnet sier jo alt egentlig.

Godt vi tenker helhetlig.

Jeg bruker paragram smykket mitt når jeg trenger ekstra beskyttelse.

Mye energier rundt meg og i meg for tiden,for ikke sove engang.

Ha en fin kveld og en god natt.

Varme tanker...C",)

Hei Bry.

Jobber med min hjemme side og der skal jeg komme litt med diverse åndelig stoff fra den alternative siden. Må veie hva jeg skriver. Ha en fin søndag.

Lys fra Radioboy

Hei Bry.

Jobber med min hjemme side og der skal jeg komme litt med diverse åndelig stoff fra den alternative siden. Må veie hva jeg skriver. Ha en fin søndag.

Lys fra Radioboy

Hei radioboy!

Spennende at du skal ha egen hjemmeside,gleder meg til å se den....C",)

Ønsker deg også en fin søndag.

Lys tilbake...C",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...