Gå til innhold

Ekte mannfolk - ublu tema, ikke for sarte sjeler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Homofile menn blir jo ofte beskyldt for å inneha feminine trekk fordi de elsker med menn - også selv om de ytre sett ser ut som heterofile menn.

Jeg betrakter sex mellom menn som den mest "maskuline" form for sex. Det damper av testosteron, mannesvette og p*kk. Jeg betrakter en mann som har sex med menn som mer maskulin og "Mann" enn en heteromfyr som har sex med kvinner - selv om den homofile f.eks står på alle fire og blir tatt bakfra (hvilket forøvrig en heterofyr også kan: bli tatt bakfra av ei dame).

Noen betraktninger?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• damedame

8

• Spirello

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Aldri tenkt sånn på det.. men synes ikke en homo er mer maskulin enn en hetro... En ordentlig mann er en mann som kan tilfredsstille sin kvinne og være myk samtidig... mener jeg! ; )

Skrevet

Aldri tenkt sånn på det.. men synes ikke en homo er mer maskulin enn en hetro... En ordentlig mann er en mann som kan tilfredsstille sin kvinne og være myk samtidig... mener jeg! ; )

Nice. Og en ordentlig mann er også en mann som kan tilfredsstille sin mann og være myk samtidig? :)

mil1365380270
Skrevet

Helt enig med deg! De utøver den mannlige seksualitet maksimalt. Trenger ikke ta hensyn til såkalte feminine verdier i det hele tatt. Ref. saunaer f.eks.

Skrevet

Nice. Og en ordentlig mann er også en mann som kan tilfredsstille sin mann og være myk samtidig? :)

I mine hetro øyne er det ikke det! ; )

Det du beskriver er en mann som er mann nok til å vise hvem han er og er stolt av det, og kan tilfredsstille og gi kjærlighet til en annen mann... : ) Og bra er det! (I mine øyne)

Så for en homo hadde det sikkert vært en ordentlig mann, men i mine øyne er det det første jeg beskriver en ordentlig mann.. Kommer an på hvilket kjønn og legning man er for å definere en ordentlig mann kanskje?

Skrevet

Helt enig med deg! De utøver den mannlige seksualitet maksimalt. Trenger ikke ta hensyn til såkalte feminine verdier i det hele tatt. Ref. saunaer f.eks.

En mann uten mye sider og feminine kvaliteter er ikke en ordentlig mann i mine øyne...

En mann eller kvinne som ikke er i kontakt med både sin maskuline og feminine sider er ikke "hel"... Mannen er så klart maskulin, med en snsv av feminitet av og til og omvendt hos kvinnen.

Skrevet

I mine hetro øyne er det ikke det! ; )

Det du beskriver er en mann som er mann nok til å vise hvem han er og er stolt av det, og kan tilfredsstille og gi kjærlighet til en annen mann... : ) Og bra er det! (I mine øyne)

Så for en homo hadde det sikkert vært en ordentlig mann, men i mine øyne er det det første jeg beskriver en ordentlig mann.. Kommer an på hvilket kjønn og legning man er for å definere en ordentlig mann kanskje?

Det vil si at du ikke kan beskrive en ordentelig kvinne - foruten deg selv?

Skrevet

En mann uten mye sider og feminine kvaliteter er ikke en ordentlig mann i mine øyne...

En mann eller kvinne som ikke er i kontakt med både sin maskuline og feminine sider er ikke "hel"... Mannen er så klart maskulin, med en snsv av feminitet av og til og omvendt hos kvinnen.

Skriveleif!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Tja, har ikke tenkt over det. Baade homofile og heterofile menn er like mye menn i mine oyne.

Skrevet

Logikken er i og for seg grei, men det blir litt absurd å bruke de faktorene for å beskrive maskulinitet. Jeg vil påstå at hvorvidt en mann er maskulin eller ikke trenger å ha noen sammenheng med seksuell legning.

".........................."

Skrevet

Det vil si at du ikke kan beskrive en ordentelig kvinne - foruten deg selv?

Joda! Det ble kanskje feil ja...

Men vi har forskjellige meninger da ettersom hvem vi er...

Jeg mener ikke at det du beskrev først er en ordentlig mann. Han er kanskje det for en homse.. men han vil ikke være en ordentlig mann fra mitt syn... Hvis du skjønner hva jeg mener?

Det er ikke det jeg ville sagt hvis JEG skulle beskrive hva en ordentlig mann er for meg da.. Hva jeg mener er en ordentlig mann..

skorpionfisken
Skrevet

For meg er en Mann en som jeg tenner på. Jo mer tent jeg er, jo mer Mann, med stor M er han.

Så for meg er en Mann en hetro mann, mens en homofil mann er en mann blant de mennene jeg ikke tenner på, altså en mann med liten m.....

Hva er en Kvinne med stor K for deg? Ikke en som tenner på Menn vel? Det blir vel det samme for deg også. En lesbisk kvinne er for deg en Kvinne, mens jeg bare blir en vanlign kvinne med liten k for deg?

Skrevet

Vi tenker/føler/mener forskjellig og spennende er jo det :)

Er enig i at en mann og en kvinne er sitt kjønn med touch av den andre siden...

Men når det gjelder sex... en mann som har hovedrollen og kjører fruen deilig oppover veggen...som Antonio Banderas i den der filmen hvor han elsket med berta oppetter en nettingvegg eller no...

det er mandig innen sex...for meg ;)

Skrevet

For meg er en Mann en som jeg tenner på. Jo mer tent jeg er, jo mer Mann, med stor M er han.

Så for meg er en Mann en hetro mann, mens en homofil mann er en mann blant de mennene jeg ikke tenner på, altså en mann med liten m.....

Hva er en Kvinne med stor K for deg? Ikke en som tenner på Menn vel? Det blir vel det samme for deg også. En lesbisk kvinne er for deg en Kvinne, mens jeg bare blir en vanlign kvinne med liten k for deg?

Du ville være en utfordring for meg ;) (tuller)

Nei, jeg betrakter absolutt heterofile kvinner som kvinner med stor K om de innehar det jeg finner høyverdige verdier og moraler - og, unnskyld meg, det rette utseende (ift hva jeg tiltrekkes av).

Skrevet

Hmm. "Ekte mannfolk" - hvis jeg skal beskrive det, har det ikke noe med sex å gjøre, faktisk. Jeg tenker på moral, verdier, integritet, kunnskaper. Helst sjarm også,da.

Skrevet

Du betrakter en mann som har sex med menn som mer maskulin. Betyr det at du betrakter alle homofile menn som mer maskuline, eller er det bare når de har sex med andre menn de er maskuline?

Hvordan definerer du maskulinitet?

Skrevet

*Homofile menn blir jo ofte beskyldt for å inneha feminine trekk fordi de elsker med menn - også selv om de ytre sett ser ut som heterofile menn.*

Dette tror jeg for de fleste heterofile menn er en helt feilaktig oppfatning fra din side.

Årsaken til at jeg synes mange homofile menn har feminine trekk, er helt og holdent deres feminine væremåte. Det gjelder både måten å prate på (ikke minst ordbruk), hva det prates om, bevegelser og antrekk.

At de har sex med menn, har intet med den oppfatningen å gjøre.

*Jeg betrakter sex mellom menn som den mest "maskuline" form for sex. Det damper av testosteron, mannesvette og p*kk. Jeg betrakter en mann som har sex med menn som mer maskulin og "Mann" enn en heteromfyr som har sex med kvinner - selv om den homofile f.eks står på alle fire og blir tatt bakfra (hvilket forøvrig en heterofyr også kan: bli tatt bakfra av ei dame).*

Selve "visualiseringen" av sexakten har jeg aldri tenkt på som noe feminint eller maskulint.

Dog føler jeg et visst form for "ubehag" hvis jeg ser bilder eller filmer av menn som har sex med hverandre, men det er en form for "automatisk reaksjon".

Det samme gjelder ikke for kvinner som har sex med hverandre, og jeg har aldri tenkt noe spesielt på hvorfor jeg reagerer forskjellig på dette.

Noen menn liker tykke kvinner - noen liker slanke, noen liker store pupper - andre liker små etc, etc.

Jeg vet heller ikke hvorfor det er slik. Det er bare slik:-)

Lesbiske damer kan også være maskuline (dog ikke på langt nær så mange og så tydelig som omvendt for en del homofile menn). Og det har heller intet med tanken på to lesbiske som har sex sammen, men går ene og alene ut på måten de oppfører seg og ser ut på.

Det er mine "raske" betraktninger.

Skrevet

Jeg kjenner mange homofile og synes vel at noen er feminine og andre er absolutt ikke.

Selvfølgelig er de ekte mannfolk, det eneste er at de aldri er interessert i meg :o(

Skrevet

Har du aldri tent på en homofil mann?

Jeg så George Micheal på Oprah her om dagen, han var så rå at jeg hadde ikke betenkt meg et øyeblikk hvis jeg hadde fått forespørsel.

skorpionfisken
Skrevet

Har du aldri tent på en homofil mann?

Jeg så George Micheal på Oprah her om dagen, han var så rå at jeg hadde ikke betenkt meg et øyeblikk hvis jeg hadde fått forespørsel.

Så vidt jeg vet har jeg aldri gjort det...

Men jeg vet jo ikke om alle jeg tenner på er hetro, om jeg ikke kjenner dem så spør jeg jo ikke om det.

De homsene jeg kjenner, det er bare 4-5 stykker har aldri vært gjenstand for mitt begjær.

Jeg tenner i grunnen mest på de som jeg ser tenner på meg. Kan man si det? De som ser på meg med ett sultent blikk, de er råe de c',).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...