Gå til innhold

Ekte mannfolk - ublu tema, ikke for sarte sjeler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et interessant spørsmål om en heterofil kvinne kan tenne på en homofil mann.

Det er mulig at hun kan det, men på den annen side handler tenning ofte om at man sender ut signaler til omgivelsene. Og disse vil mangle fra en homofil mann til en heterofil kvinne.

Jeg tror spørsmålet kommer an på om vi snakker om bare å se noen på TV eller på film, eller å møte dem face to face.

Selv har jeg aldri opplevd å bli tent på eller interessert i en homofil mann, uansett om jeg da har visst om hans legning eller ikke.

Men: Når jeg ser Robbie Williams på TV, synes jeg han virker litt homo. På den annen side er jeg ikke upåvirket av ham.

Babette, når jeg går ut og dersom det er en homse i lokale så havner han på mitt bord. Garantert.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• damedame

8

• Spirello

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest tjohooo
Skrevet

Noen homser oppfører seg så mye som damer, at jeg kan ikke si meg helt enig i dette. Er det to veldig maskuline menn, derimot...

Gjest tjohooo
Skrevet

Interessant problemstilling. I en viss forstand er jo homosex virkelig en omfavnelse av det maskuline (i den forstand at de eksluderer det feminine, det interesserer dem ikke, eller de direkte misliker det). Mitt inntrykk er at det er macho-homser og femi-homser. Veit det er en stereotypi, men stemmer det ikke litt også da?

Mye av omgangsformen i typisk maskuline miljøer som det militære har jo åpenbare homoerotiske undertoner, noe som ikke minst viser seg med den påtagelige opptatteheten av dette, gjennom stadige spøker om homofili. I tillegg flyr jo alle rundt med svære metallfalloser i hendene.

så når kompaniet kødder med hverandre og tar hverandre på rumpa, så ligger det noe under det? :D

Skrevet

Noen homser oppfører seg så mye som damer, at jeg kan ikke si meg helt enig i dette. Er det to veldig maskuline menn, derimot...

"Noen homser oppfører seg så mye som damer, at jeg kan ikke si meg helt enig i dette"

Adam i Homsepatruljen tar jo dette her helt ut. Makan...

Men morsomt er det jo ;)

Og så må han jo ha et helt spesielt forhold til ordet "produkter".

(Men det var jo en helt annen diskusjon. Sorry, damedame.)

Skrevet

-----bli kjørt oppover veggen?

JØSS

Det hørtes ikke ok ut - og Banderas er jo bare ekkel....

He he...smak og behag vet du ;)

Er vel litt pløsete skrevet kanskje men du skjønner sikkert hva jeg mener...

og Banderas...synes ikke han er så ille jeg da, selvom det ikke var akkurat ham jeg prøvde å fortelle om nå da. Snarere filmsnutten...

:)

Skrevet

He he...smak og behag vet du ;)

Er vel litt pløsete skrevet kanskje men du skjønner sikkert hva jeg mener...

og Banderas...synes ikke han er så ille jeg da, selvom det ikke var akkurat ham jeg prøvde å fortelle om nå da. Snarere filmsnutten...

Skjønte det :)

Jeg tenker mitt når jeg ser Dirty Dancing - men ikke si det til noen ;)

Skrevet

Skjønte det :)

Jeg tenker mitt når jeg ser Dirty Dancing - men ikke si det til noen ;)

He he...

*hvisker : oookey*

Skrevet

Babette, når jeg går ut og dersom det er en homse i lokale så havner han på mitt bord. Garantert.

Så du har draget på homser?

Skrevet

Så du har draget på homser?

Ja, kan du tenke deg noe så ubrukbart ;o) Men de er jo alltid hyggelige og morsomme da.

Skrevet

Ja, kan du tenke deg noe så ubrukbart ;o) Men de er jo alltid hyggelige og morsomme da.

Ja, det er de sikkert. Går det an å flørte med dem?

Hadde jeg vært deg, ville jeg ha spurt om å få bli med dem hjem. Jeg har så lyst til å se to mannfolk ha sex med hverandre. Har bedt samboeren min finne en film til meg når han er i utlandet, men han kvier seg.

Skrevet

Ja, det er de sikkert. Går det an å flørte med dem?

Hadde jeg vært deg, ville jeg ha spurt om å få bli med dem hjem. Jeg har så lyst til å se to mannfolk ha sex med hverandre. Har bedt samboeren min finne en film til meg når han er i utlandet, men han kvier seg.

De er råe til å flørte. Det er kjempegøy. Men det er alt jeg gidder

Skrevet

Vel, nå har jeg lest gjennom Goliaths svar.

Er vel stort sett enig i de fleste av disse "raske betraktningene".

Det har mer med måten å være/opptre på, når en skal si noe om graden av maskulinitet.

Men det er jo mange homofile som man aldri skulle trodd var det, før man får vite det. Fordi de kler seg/snakker/beveger seg som en helt vanlig mann.

Jeg kjenner f.eks. en som jeg aldri kunne gjette var homofil, bortsett fra da jeg så ham flørte med typen ;)

Ingen som har sett "Streit eller skjeiv"?

Skrevet

Men det er jo mange homofile som man aldri skulle trodd var det, før man får vite det. Fordi de kler seg/snakker/beveger seg som en helt vanlig mann.

Jeg kjenner f.eks. en som jeg aldri kunne gjette var homofil, bortsett fra da jeg så ham flørte med typen ;)

Ingen som har sett "Streit eller skjeiv"?

Der er jo hele poenget å ikke "se homofil" eller feminin ut....

Så jeg tror det er en dårlig referanse i så måte.

Gjest tjohooo
Skrevet

"Noen homser oppfører seg så mye som damer, at jeg kan ikke si meg helt enig i dette"

Adam i Homsepatruljen tar jo dette her helt ut. Makan...

Men morsomt er det jo ;)

Og så må han jo ha et helt spesielt forhold til ordet "produkter".

(Men det var jo en helt annen diskusjon. Sorry, damedame.)

Homsefrisøer og hudpleiere er en egen rase... Til ukjent kunde (meg): "Vennen, vi må klippe litt her, vennen. Tror du ikke det? Det blir jo bare såååååååå fint, vennen! *femi håndbevegelse med saksa*" Blir litt matt... mange homser er mer feminine enn alle jenter jeg kjenner.

Skrevet

den der er vi herlig uenig om! :)

er sikkert ikke første gang vi er herlig uenig om noe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...