Gå til innhold

Ekte mannfolk - ublu tema, ikke for sarte sjeler

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Homofile menn blir jo ofte beskyldt for å inneha feminine trekk fordi de elsker med menn - også selv om de ytre sett ser ut som heterofile menn.*

Dette tror jeg for de fleste heterofile menn er en helt feilaktig oppfatning fra din side.

Årsaken til at jeg synes mange homofile menn har feminine trekk, er helt og holdent deres feminine væremåte. Det gjelder både måten å prate på (ikke minst ordbruk), hva det prates om, bevegelser og antrekk.

At de har sex med menn, har intet med den oppfatningen å gjøre.

*Jeg betrakter sex mellom menn som den mest "maskuline" form for sex. Det damper av testosteron, mannesvette og p*kk. Jeg betrakter en mann som har sex med menn som mer maskulin og "Mann" enn en heteromfyr som har sex med kvinner - selv om den homofile f.eks står på alle fire og blir tatt bakfra (hvilket forøvrig en heterofyr også kan: bli tatt bakfra av ei dame).*

Selve "visualiseringen" av sexakten har jeg aldri tenkt på som noe feminint eller maskulint.

Dog føler jeg et visst form for "ubehag" hvis jeg ser bilder eller filmer av menn som har sex med hverandre, men det er en form for "automatisk reaksjon".

Det samme gjelder ikke for kvinner som har sex med hverandre, og jeg har aldri tenkt noe spesielt på hvorfor jeg reagerer forskjellig på dette.

Noen menn liker tykke kvinner - noen liker slanke, noen liker store pupper - andre liker små etc, etc.

Jeg vet heller ikke hvorfor det er slik. Det er bare slik:-)

Lesbiske damer kan også være maskuline (dog ikke på langt nær så mange og så tydelig som omvendt for en del homofile menn). Og det har heller intet med tanken på to lesbiske som har sex sammen, men går ene og alene ut på måten de oppfører seg og ser ut på.

Det er mine "raske" betraktninger.

Takk for dine betraktninger. Ift ditt første avsnitt. Jeg vil tenke litt mer over det. Får en følelse av at jeg kun legger merke til de maskuline homsene - hva enn det måtte bety :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• damedame

8

• Spirello

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når det gjelder sex, er det slik at skikkelige mannfolk fortrekker bikkjer og lik framfor andre menn.

Homosex? Voksne folk får gjøre som de vil, men gudbedre for noe svineri.

Skrevet

Når det gjelder sex, er det slik at skikkelige mannfolk fortrekker bikkjer og lik framfor andre menn.

Homosex? Voksne folk får gjøre som de vil, men gudbedre for noe svineri.

Etter din reaksjon å dømme på sex mellom menn, så må jeg anta at du betrakter deg som et skikkelig mannfolk og at du dermed også - for å følge tråden din - fremfor menn foretrekker bikkjer og lik.

No further comments.

;)

Gjest QuePasta
Skrevet

" Noen betraktninger? "

En - å definere maskulinitet eller femininitet ut fra legning er både snevert og fordomsfullt.

Skrevet

Etter din reaksjon å dømme på sex mellom menn, så må jeg anta at du betrakter deg som et skikkelig mannfolk og at du dermed også - for å følge tråden din - fremfor menn foretrekker bikkjer og lik.

No further comments.

;)

Det har du helt rett i.

Skrevet

Takk for dine betraktninger. Ift ditt første avsnitt. Jeg vil tenke litt mer over det. Får en følelse av at jeg kun legger merke til de maskuline homsene - hva enn det måtte bety :)

Det finnes helt sikkert en mengde maskuline homser som jeg ikke legger merke til i hele tatt - fordi de ikke skiller seg ut fra heterofile menn.

Det er vel heller slik at de feminine homsene "synes" så godt, og da er det lettere å legge merke til dem for "slike som meg".

Og da kan det godt hende at jeg får et feilaktig inntrykk av hvordan en "vanlig" homse uttrykker seg gjennom "ord og oppførsel".

Skrevet

Det finnes helt sikkert en mengde maskuline homser som jeg ikke legger merke til i hele tatt - fordi de ikke skiller seg ut fra heterofile menn.

Det er vel heller slik at de feminine homsene "synes" så godt, og da er det lettere å legge merke til dem for "slike som meg".

Og da kan det godt hende at jeg får et feilaktig inntrykk av hvordan en "vanlig" homse uttrykker seg gjennom "ord og oppførsel".

Meget riktig resonnement, Goliath.

Ha en god dag.

Mvh

Skrevet

Meget riktig resonnement, Goliath.

Ha en god dag.

Mvh

En god dag til deg også!

ps: personlig har jeg intet i mot homser eller lesber. Kjenner noen få og har møtt mange gjennom tidene.

Felles for de fleste av disse er at de har vært meget hyggelige mennesker som det har vært lærerikt og interessant å snakke med om alt mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...