Gå til innhold

Hva vil du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...bli når du blir stor?

Hva er ditt drømmeyrke?

For undertegnede:

Profesjonell danser!

Sanger/musiker.

Forfatter uten skrivesperre.

Ekte gårdskone på en liten fjellgård.

Noe litt mindre ambisiøst: påklederske på teateret :)

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

Er stor jeg ;-) Det eneste jeg kunne tenkt meg, var et småbruk. Sånn at jeg fikk fred og ro, eller kunne bælspille musikk uten at politiet kom. Kunne ha noen dyr, og bare spenne på meg skiene utenfor husveggen :-)

Skrevet

Er stor jeg ;-) Det eneste jeg kunne tenkt meg, var et småbruk. Sånn at jeg fikk fred og ro, eller kunne bælspille musikk uten at politiet kom. Kunne ha noen dyr, og bare spenne på meg skiene utenfor husveggen :-)

Joda, det er nok d.d. også :)

Av ren nysgjerrighet, kan jeg spørre hvilke dyr du ville hatt?

fuji1365380447
Skrevet

Hvis jeg skulle velge helt fritt, uten å ta hensyn til lønnsutsikter og kveldstid, så ville jeg utdannet meg til å bli yoga-lærer.

Har drevet med yoga i over 10 år, og har stor glede av det i hverdagen. Kunne godt ønske meg å overføre noe av denne gleden til andre.

mil1365380270
Skrevet

Hunder, kanskje en hest og høner. Men da måtte jeg hatt masse tid (penger) til å være hjemme.

mil1365380270
Skrevet

hva ville du hatt?

Skrevet

Å, drømmeyrket ville være musikalartist. Og jeg er streit, asså! ;-) Men kan hverken synge eller danse.. *sukk*.

Skrevet

Nå er jeg jo stor jeg da ;)

Men jobbe innen helse som jeg jo har utdannet meg innen er jo ønskelig da...

Noe tid kunne jeg tenkt meg å brukt på hobbyen min...men den tar egentlig en del tid...dog kunne jeg nok uten problemer laget produkter til å fylle bord på messer ol.

Sånn i all hemmelighet kunne jeg tenkt meg å synge, men da måtte jeg blitt en slik anonym artist og en kan jo tenke seg selv hvor realistisk det er *ler*

:)

Skrevet

Vel, hvis jeg skulle gjøre noe annet enn jeg gjør, eller noe i tillegg som ville være kjempeartig, var om jeg fikk det så bra til med hobbyen at jeg kunne gjøre mer ut av det.

Har begynt å danse magedans, og det er kjempemoro - ville være artig å kunne lære det så bra at jeg kan opptre med dans.

ja ja, foreløpig er jeg bare på nybegynner, men noen drømmer skal en ha også :)

Skrevet

Nå utdanner jeg meg til å bli geolog.

Men drømmen har siden jeg var liten vært å bli astronom.

Skrevet

hva ville du hatt?

Geiter, høns, en hund eller to. Gjerne noen sauer. Kyr er flotte, men jeg er redd jeg måtte hatt litt tilvenningstid til så store dyr. Det skulle jeg nok klart.

mil1365380270
Skrevet

Geiter, høns, en hund eller to. Gjerne noen sauer. Kyr er flotte, men jeg er redd jeg måtte hatt litt tilvenningstid til så store dyr. Det skulle jeg nok klart.

Geiter, ja, det hadde vært gøy :-)

Skrevet

Geiter, ja, det hadde vært gøy :-)

Ja, veldig bonderomantisk :)

Og for å ikke glemme katter. Det ville jeg også veldig gjerne hatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...