damedame Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 ...bli når du blir stor? Hva er ditt drømmeyrke? For undertegnede: Profesjonell danser! Sanger/musiker. Forfatter uten skrivesperre. Ekte gårdskone på en liten fjellgård. Noe litt mindre ambisiøst: påklederske på teateret 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Er stor jeg ;-) Det eneste jeg kunne tenkt meg, var et småbruk. Sånn at jeg fikk fred og ro, eller kunne bælspille musikk uten at politiet kom. Kunne ha noen dyr, og bare spenne på meg skiene utenfor husveggen :-) 0 Siter
damedame Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Er stor jeg ;-) Det eneste jeg kunne tenkt meg, var et småbruk. Sånn at jeg fikk fred og ro, eller kunne bælspille musikk uten at politiet kom. Kunne ha noen dyr, og bare spenne på meg skiene utenfor husveggen :-) Joda, det er nok d.d. også Av ren nysgjerrighet, kan jeg spørre hvilke dyr du ville hatt? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Hvis jeg skulle velge helt fritt, uten å ta hensyn til lønnsutsikter og kveldstid, så ville jeg utdannet meg til å bli yoga-lærer. Har drevet med yoga i over 10 år, og har stor glede av det i hverdagen. Kunne godt ønske meg å overføre noe av denne gleden til andre. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Joda, det er nok d.d. også Av ren nysgjerrighet, kan jeg spørre hvilke dyr du ville hatt? Hunder, kanskje en hest og høner. Men da måtte jeg hatt masse tid (penger) til å være hjemme. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Joda, det er nok d.d. også Av ren nysgjerrighet, kan jeg spørre hvilke dyr du ville hatt? hva ville du hatt? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Å, drømmeyrket ville være musikalartist. Og jeg er streit, asså! ;-) Men kan hverken synge eller danse.. *sukk*. 0 Siter
Rubia Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Nå er jeg jo stor jeg da Men jobbe innen helse som jeg jo har utdannet meg innen er jo ønskelig da... Noe tid kunne jeg tenkt meg å brukt på hobbyen min...men den tar egentlig en del tid...dog kunne jeg nok uten problemer laget produkter til å fylle bord på messer ol. Sånn i all hemmelighet kunne jeg tenkt meg å synge, men da måtte jeg blitt en slik anonym artist og en kan jo tenke seg selv hvor realistisk det er *ler* 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Vel, hvis jeg skulle gjøre noe annet enn jeg gjør, eller noe i tillegg som ville være kjempeartig, var om jeg fikk det så bra til med hobbyen at jeg kunne gjøre mer ut av det. Har begynt å danse magedans, og det er kjempemoro - ville være artig å kunne lære det så bra at jeg kan opptre med dans. ja ja, foreløpig er jeg bare på nybegynner, men noen drømmer skal en ha også 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Nå utdanner jeg meg til å bli geolog. Men drømmen har siden jeg var liten vært å bli astronom. 0 Siter
damedame Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 hva ville du hatt? Geiter, høns, en hund eller to. Gjerne noen sauer. Kyr er flotte, men jeg er redd jeg måtte hatt litt tilvenningstid til så store dyr. Det skulle jeg nok klart. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Geiter, høns, en hund eller to. Gjerne noen sauer. Kyr er flotte, men jeg er redd jeg måtte hatt litt tilvenningstid til så store dyr. Det skulle jeg nok klart. Geiter, ja, det hadde vært gøy :-) 0 Siter
damedame Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Geiter, ja, det hadde vært gøy :-) Ja, veldig bonderomantisk Og for å ikke glemme katter. Det ville jeg også veldig gjerne hatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.