Lurveline Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Mann, tysk, synger om Jeanie, populær på midten av 80-tallet. Hva heter sangeren? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Sikker på at han er tysk? Det er ikke "Little Jeanie" da, med Elton John? 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Sikker på at han er tysk? Det er ikke "Little Jeanie" da, med Elton John? Han er tysk ja, definitivt ikke Elton John. Har ikke hørt noe som helst fra den artisten, verken før eller senere. Var nok bare ett "lite blaff." 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 En gruppe, ikke enkeltartist? Vet hvilken du mener, tror jeg. Handler om en som skal bortføre denne Jeannie, eller noe sånt, ikke sant? Håper noen finner det ut, for nå lurer jeg også! 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 En gruppe, ikke enkeltartist? Vet hvilken du mener, tror jeg. Handler om en som skal bortføre denne Jeannie, eller noe sånt, ikke sant? Håper noen finner det ut, for nå lurer jeg også! På slutten av sangen, så hører vi noen snakke i en radio eller noe + sirener. Han synger noe sånt som: Jeanie, don´t livin on dreams osv. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Har noe av sangen inne i hodet, litt Falco-aktig, ikke sant? 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Har noe av sangen inne i hodet, litt Falco-aktig, ikke sant? Jaaaaaaaa, ham er det! Takker og bukker! 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Han er tysk ja, definitivt ikke Elton John. Har ikke hørt noe som helst fra den artisten, verken før eller senere. Var nok bare ett "lite blaff." http://www.falco.bkl.at/index.asp?lg=EN 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Sang nr. 2, 8 og 9 i JUKEBOX her: http://www.falco.bkl.at/index.asp?lg=EN 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Åh, gode gamle Falco - som også hadde en monsterhit med "Amadeus". Han la på røret på 90-tallet en gang, i en bilulykke, hvis jeg ikke husker feil. For øvrig er vel Jeannie en todelt greie? En slags låtføljetong, sært nok. 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Åh, gode gamle Falco - som også hadde en monsterhit med "Amadeus". Han la på røret på 90-tallet en gang, i en bilulykke, hvis jeg ikke husker feil. For øvrig er vel Jeannie en todelt greie? En slags låtføljetong, sært nok. han døde 6.februar 1998 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 han døde 6.februar 1998 Se der, ja. Og han hadde sin siste hit omtrent 13-14 år før det? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 han døde 6.februar 1998 Men du flisa, du bor i Moss, eller hva? Er du oppvokst der, eller innflytter? Litt nysgjerrig, ettersom jeg er oppvokst i Mosse-området selv. 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Men du flisa, du bor i Moss, eller hva? Er du oppvokst der, eller innflytter? Litt nysgjerrig, ettersom jeg er oppvokst i Mosse-området selv. Jeg kom dit som 5-åring - så jeg er innflyttet OG har vokst opp der, for å si det slik :-) Egentlig er jeg trønder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.