Gjest naken Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Ting som 'kan brukes' men ikke brukes.... Hjelp? Kan ikke gi bort alt, vel? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Det du ikke har brukt på ett år, og ikke er penklær, kan du nok trygt kvitte deg med. Sier jeg, som har tre sekker i kjelleren ;-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Gi det til frelsesarmeen. Selge brukte klær? Tja.. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Gi de bort, selg eller legg de vekk hvis du har plass 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Gi det til venninnene dine. Kanskje de har samme problem og har noe du kan få av dem. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Ting du ikke bruker, og ikke kommer til å bruke, kan du vel gi til Fretex. Ikke noe vits å ta opp skapplass med klær en aldri bruker. Er det penklær, kan det få henge en stund, for penklær kan jo kombineres og varieres mer enn om det er en genser en aldri bruker, f eks. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg hiver alt jeg ikke har brukt på 1-1 1/2 år. Jeg har aldri savnet noe jeg har kvittet meg med... 0 Siter
serendipity Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg er veldig flink til å legge bort det som har krympet i skapet så jeg kan ta det frem når jeg blir smalere (men det blir jeg ikke). Men det jeg ikke liker som fortsatt passer hiver jeg. 0 Siter
Gjest Resirkulasjon Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 I en forening jeg er med i har vi tenkt å ha bytteparty. Alle tar med klær, vesker og tilbehør en vil bli kvitt. Så kan alle forsyne seg med det de vil ha. Noen får mye og andre kanskje ingenting. Men en skulle jo allikevel kaste det. Dyrere ting som ytterplagg kan en jo bestemme en pris på. Ellers har jeg noen single venninner på uføretrygd med dårlig råd som er kjempeglade for å få det jeg skal kvitte meg med. Det er jo koselig at noen en kjenner kan få nytte av det. Det jeg ikke blir kvitt blant venner og bekjente går i UFF-containeren. Bytteparties er kjempeartig når det gjelder gardiner også! Hvor mange av oss har ikke ørten sett gardiner liggende på loftet. Gardiner som kanskje er helt topp i et annet hjem. De er jo ikke slitt, ofte er vi bare lei dem. I vårt forbrukersamfunn er det jo slik... 0 Siter
Gjest Paretos Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 De klærene du ikke kan gi bort til andre eller har bruk for selv kan du jo gi til frelsesarmeen. Stort sett kaster jeg klær som ikke har vært brukt de seneste 6-12 mnd med unntak av klær som brukes ved spesielle anledninger. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 gi 2/3 til fretex... resten legger du i en kanskje-eske. 0 Siter
Gjest naken Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 gi 2/3 til fretex... resten legger du i en kanskje-eske. Fretex har fått før. Er redd det nå blir 100 % i en "kanskje-eske". Men har store forventninger om at jeg om senest 1/2 år gir ALT til Fretex. Det blir bare litt mye på en gang -- jeg mener..: "DET fine stoffet" ... og "DEN som jeg var så glad for å finne ( for xx år siden...¤o?#%&)". Tusen, tusen takk for alle svar!! Det er bare å innse at ..tiden går fremover? Og ..at det går til et godt formål! Hilsen en som IKKE er lyst-kjøper. Bare ikke så flink i butikker. Og tror det som var fint for 16 år siden skal bli fint igjen. Skulle ønske jeg hadde ei hytte, så skulle jeg gått med alle de klærne der!! *LOL* Når ingen så meg 0 Siter
Gjest naken Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 I en forening jeg er med i har vi tenkt å ha bytteparty. Alle tar med klær, vesker og tilbehør en vil bli kvitt. Så kan alle forsyne seg med det de vil ha. Noen får mye og andre kanskje ingenting. Men en skulle jo allikevel kaste det. Dyrere ting som ytterplagg kan en jo bestemme en pris på. Ellers har jeg noen single venninner på uføretrygd med dårlig råd som er kjempeglade for å få det jeg skal kvitte meg med. Det er jo koselig at noen en kjenner kan få nytte av det. Det jeg ikke blir kvitt blant venner og bekjente går i UFF-containeren. Bytteparties er kjempeartig når det gjelder gardiner også! Hvor mange av oss har ikke ørten sett gardiner liggende på loftet. Gardiner som kanskje er helt topp i et annet hjem. De er jo ikke slitt, ofte er vi bare lei dem. I vårt forbrukersamfunn er det jo slik... Hadde bytte-party for 10 år siden, vi var 4-5 jenter. Faktisk veldig moro. En annen sak er om jeg satt igjen med noe --- som jeg brukte -- eller om det er tid for Fretex nå...*LOL* 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Fretex har fått før. Er redd det nå blir 100 % i en "kanskje-eske". Men har store forventninger om at jeg om senest 1/2 år gir ALT til Fretex. Det blir bare litt mye på en gang -- jeg mener..: "DET fine stoffet" ... og "DEN som jeg var så glad for å finne ( for xx år siden...¤o?#%&)". Tusen, tusen takk for alle svar!! Det er bare å innse at ..tiden går fremover? Og ..at det går til et godt formål! Hilsen en som IKKE er lyst-kjøper. Bare ikke så flink i butikker. Og tror det som var fint for 16 år siden skal bli fint igjen. Skulle ønske jeg hadde ei hytte, så skulle jeg gått med alle de klærne der!! *LOL* Når ingen så meg Har det på samme måte selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.