Gå til innhold

Tampongbruk i offentlige bad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hard bæsj synker. En gang jeg var med skolen i svømmehallen så vi en dritt som lå på bunnen. Vi varslet fra og de fisket den opp. Men det fristet ikke å bade mer.

Flytende bæst av type diare vil blande seg med vannet.

Kjekt å tenke på, ikke sant?

Jo, kjempekoselig!

Men vi omgis av så mye griseri til daglig at det er som flere sier: Hadde vi visst rekkevidden av dette, ville vi om mulig ha holdt oss hjemme hele dagen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Babette

6

• Dorthe

4

• petter smart

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LOL* Babette! Du kan få sagt det! :-)

Men til saken:

"Lurer på om dritten vil flyte opp?"

Ja! Det gjør den! Vi var i Fr.rike på ferie for et par år siden, og svømte/plasket rundt inne på grunt vann med poden, da vi plutselig så en diger klump flyte forbi! :-(

Skulle ikke forundre meg om det var fra et av de små barna som var der UTEN badebukse!

Skjønner ikke hvorfor foreldre på død og liv skal la småttisene bade helt nakne - det må da kunne gå an å ha no som etterlatenskapene kan samles opp i???!!!

Enig. Går det ikke an å ha bleie og plastbukse på dem?

På badestrender spurter jeg alltid lynraskt forbi grunna der de nakne ungene holder til. Det skvetter vel ut litt både nr.1 og 2, kan jeg tenke meg.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hard bæsj synker. En gang jeg var med skolen i svømmehallen så vi en dritt som lå på bunnen. Vi varslet fra og de fisket den opp. Men det fristet ikke å bade mer.

Flytende bæst av type diare vil blande seg med vannet.

Kjekt å tenke på, ikke sant?

Takk. Jeg proever aa spise foran datamaskinen.

Denne lesningen var ikke saa bra for apetitten.

Skrevet

Takk. Jeg proever aa spise foran datamaskinen.

Denne lesningen var ikke saa bra for apetitten.

Apropos spise foran pc'en. Et tastatur inneholder mange ganger så mye bakterier som et toalett.

Dersom andre personer har brukt tastaturet før deg så inneholder det "store" mengder urin, avføring, svette og ofte kjønnshår.

God appetitt ;-)

Skrevet

JA! Fikk en forklaring på hvorfor det svei så i øynene mine da jeg badet i den offentlige svømmehallen. Trodde jeg ikke tålte kloren. Men så skiftet jeg badetidspunkt og øyeplagen forsvant. Forklaringa var at på det første tidspunktet badet jeg rett etter ungene! De tisser så mye i vannet. Vr vel en reaksjon mellom tiss og klor da! Er jo det kloren skal, rense vannet for urenheter. DERFOR sved det i øynene. ÆSJ!

Hva er det du sier? (sjokkert)

Er det derfor mine øyne svir så inni granskauen når jeg får basseng vann i øynene?

Skrevet

Så da kan jeg spytte, pisse og drite i bassenget? For det er jo allerede så mye ekkelt i vannet.

Litt av en logikk. Ting er ikke perfekte så da kan vi gi faen.

Men ikke promp for da kan du bli avslørt!

*LOL*

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jo, kjempekoselig!

Men vi omgis av så mye griseri til daglig at det er som flere sier: Hadde vi visst rekkevidden av dette, ville vi om mulig ha holdt oss hjemme hele dagen.

Du må huske på at du aldri må ta med hånda på noen som helst dørhandtak på offentlige toaletter. Ikkeheng veska der heller for så å ta på den etterpå. Ikke ta på vannkrana, DET vet du vel? Og alle de som ikke vasker seg fører bakteriene med seg rundt i hele kjøpesenteret!

Og PENGER er jo veldig farlig da! Vi får begynne å bruke mer visakort. Men de tastene vi trykker på for å slå koden, DE må vel også være farlige? Kanskje kunden før deg kom uvasket rett fra toalettet!

Og TENK på alle kokker og serveringsfolk som er forkjølet og nyser over maten vår. Eller drar fingeren under nesa uten å tenke seg om (mange gjør det, bare følge med...) og så tar tak i mat for å anrette eller servere!

Skal du ha flere eksempler?

hehe...

Skrevet

ÆSj synes det virker kvalmt om noen bader når de ha mensen. Jeg synes ikke det skulle vært lov å bade da en gang. Liker ikke svømmebasseng fordi jeg synes det virker uhygiensk. Synd, for jeg elsker å bade.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Apropos spise foran pc'en. Et tastatur inneholder mange ganger så mye bakterier som et toalett.

Dersom andre personer har brukt tastaturet før deg så inneholder det "store" mengder urin, avføring, svette og ofte kjønnshår.

God appetitt ;-)

Yuk!

Gjest papirtiger
Skrevet

Nå har bare jeg benyttet meg av varmtvannsbasseng de siste årene og der er det forbudt å bade med mens og urinveisinfeksjon.

Ved urinveisinfeksjon bør man uansett ikke bade.

Varmtvannsbassenger bør ha strengere rutiner nettopp fordi det er varmt vann. Bakterier elsker moderat varme.

Skrevet

Ved urinveisinfeksjon bør man uansett ikke bade.

Varmtvannsbassenger bør ha strengere rutiner nettopp fordi det er varmt vann. Bakterier elsker moderat varme.

LOL, jeg vet det men hva skal en stakkar gjøre da? Kan jo ikke være møkkete heller.

Gjest papirtiger
Skrevet

LOL, jeg vet det men hva skal en stakkar gjøre da? Kan jo ikke være møkkete heller.

Dusje? Eventuelt bade veldig kort.

Skrevet

Dusje? Eventuelt bade veldig kort.

Jeg har vært uten dusj og kjøkken i snart et år og kjenner at det begynner å røyne på med tålmodigheten.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har vært uten dusj og kjøkken i snart et år og kjenner at det begynner å røyne på med tålmodigheten.

Ugg, det må være litt slitsomt ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...