Gå til innhold

Mailwasher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det fortsatt en gratis-versjon av denne? Finner bare "kjøpe-versjonen" jeg, og en 30-dagers trial

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har rukket å laste ned trial-versjonen av MW-pro, men skal bruke den andre etterpå.

Det jeg lurer på er om jeg blir nødt til slette mail fra serveren via MW "for alltid" eller om programmet etter hvert "kjenner igjen" ting så den sletter det selv eller noe sånnt:)

Du må nok markere og slette manuelt hver gang ser det ut som. men det finnes en funksjon som forenkler markeringen ved at du krysser av for avsendere som skal slettes.

Skrevet

Du må nok markere og slette manuelt hver gang ser det ut som. men det finnes en funksjon som forenkler markeringen ved at du krysser av for avsendere som skal slettes.

Ok, får prøve meg litt fram:) Uansett er det bedre enn at all søpla kommer direkte i innboksen...

Skrevet

Har rukket å laste ned trial-versjonen av MW-pro, men skal bruke den andre etterpå.

Det jeg lurer på er om jeg blir nødt til slette mail fra serveren via MW "for alltid" eller om programmet etter hvert "kjenner igjen" ting så den sletter det selv eller noe sånnt:)

Det er en innstilling som gjør at du kan få sletta uønsket mail automatisk. Iallefall på kjøpeversjonen.

Skrevet

Det er en innstilling som gjør at du kan få sletta uønsket mail automatisk. Iallefall på kjøpeversjonen.

Ja, jeg så det nå, godt sjult inne på diverse innstillinger er det mulig å sette at svartelistede avsendere skal autoslettes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...