Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så er det vel på tide at han dauar. Noko politisk rolle kan han uansett ikkje lenger spela.

Skrevet

Så er det vel på tide at han dauar. Noko politisk rolle kan han uansett ikkje lenger spela.

Enig.

Har du fått sms'en min, min venn? :)

...jeg lurte på noe latin...

Skrevet

Hvem er ikke død?

Bare bla opp på VG og Dagbladet -står med fete overskrifter.

Skrevet

... har vært dau i mange år, men han har bare ikke vært klar over det.

Men jeg ser frem til den dagen det er offisielt. Kanskje moderate krefter blant araberne kan ytre seg uten å få en 9 mm Chesca mot tinningen.

Måtte forøvrig dette svinet steike i sitt eget svinefett på Gamle-Eriks glosprett.

Skrevet

Men jeg ser frem til den dagen det er offisielt. Kanskje moderate krefter blant araberne kan ytre seg uten å få en 9 mm Chesca mot tinningen.

Måtte forøvrig dette svinet steike i sitt eget svinefett på Gamle-Eriks glosprett.

Nuvel, jeg tror vel ikke det kommer en mild, snill, verdensborger med demokratiske vyer og overtar etter Arafat heller da...så det kan jo egentlig bli verre.

Skrevet

Nuvel, jeg tror vel ikke det kommer en mild, snill, verdensborger med demokratiske vyer og overtar etter Arafat heller da...så det kan jo egentlig bli verre.

... om det ble verre, for det er jo slik at alt må bli verre før det kan bli bedre.

La disse araberne gå på en skikkelig smell, så kanskje de skjønner at veien å gå ikke er via vold.

Skrevet

latterlig og barnslig innlegg.....

Skrevet

latterlig og barnslig innlegg.....

...men sør kan ikke noe for det, han skriver jo ut fra de forutsetninger han har.

Det gjør vel du også, formoder jeg?

skorpionfisken
Skrevet

...men sør kan ikke noe for det, han skriver jo ut fra de forutsetninger han har.

Det gjør vel du også, formoder jeg?

Hvor kom sør inn? Er du og sør samme mann?

Skrevet

Hvor kom sør inn? Er du og sør samme mann?

Ja, visste du ikke det? hehe

Skrevet

... om det ble verre, for det er jo slik at alt må bli verre før det kan bli bedre.

La disse araberne gå på en skikkelig smell, så kanskje de skjønner at veien å gå ikke er via vold.

"La disse araberne gå på en skikkelig smell, så kanskje de skjønner at veien å gå ikke er via vold."

Ja KUNNE de bare vært som Sharon & co så hadde verden vært mye bedre, ikke sant? ;-)

Skrevet

"La disse araberne gå på en skikkelig smell, så kanskje de skjønner at veien å gå ikke er via vold."

Ja KUNNE de bare vært som Sharon & co så hadde verden vært mye bedre, ikke sant? ;-)

Ja, nemlig ;-) Skulle (dvs. prøve!) forklare for ungene midtøsten-problemene (palestina/Israel). De spurte "Hvem holder vi med". Ja, si det... Blir oppgitt over begge parter,jeg.

Skrevet

Ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...