Gjest igno Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg trenger å bli inspirert til å spise frokost. Hva har dere på menyen om morningen? Lager dere matpakke? 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Prøv godt brød som du smører tine kremost med pestosmak på, og ha på salat, ost og tomat. Mills urtemajones kan du også ha istedet for kremosten. smaker nesten likt. Fungerer veldig bra på ciabatta, om du har tid til det om morgenen. kjøp halvstekte, og stek dem selv. kjempegodt! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 På hverdagene pleier jeg å spise enten litt frukt, eller Toro frokostgrøt med litt syltetøy. Guttungen er hekta på havregrøt med syltetøy, og hyler nedpå store mengder hver morgen. I helgene lager jeg litt mer: eggerøre med baconbiter og gressløk, eller sandwich med godt brød, bacon, stekte eplebiter, purre, tomat og aïoli. Det er himmelsk! 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Havregrøt. Ingen over, ingen ved siden. 0 Siter
Gjest very simple gourmet Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 havregryn ('lettkokte') + rosiner + solsikkefrø + bringebærsyltetøy + lettmelk. Tar 1 min. å tilberede, og 5 min. å spise. Er kjempegodt. Spis brødskiver i helgen, for forandring og kos 0 Siter
Gemini Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 havregryn ('lettkokte') + rosiner + solsikkefrø + bringebærsyltetøy + lettmelk. Tar 1 min. å tilberede, og 5 min. å spise. Er kjempegodt. Spis brødskiver i helgen, for forandring og kos Havregrynene "som de er", ikke tilberedt som havregrynsgrøt? 0 Siter
Gjest very simple gourmet Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Havregrynene "som de er", ikke tilberedt som havregrynsgrøt? Ja, ellers hadde det jo tatt mer enn 1 minutt Passer utmerket å spise foran pc'n også! 0 Siter
Gemini Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Ja, ellers hadde det jo tatt mer enn 1 minutt Passer utmerket å spise foran pc'n også! Havregrøt i micro tar ikke så lang tid, men kanskje litt mer enn 1 min. 0 Siter
Gjest very simple gourmet Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Havregrøt i micro tar ikke så lang tid, men kanskje litt mer enn 1 min. sikkert smart frosne vintermorgener..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg fant ut at bjørn havregryn hadde havregrøt rett i koppen. Det er i hvert fall kjapt hvis du liker havregrøt 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hjemmelaget rugbrød med makrell i tomat, og et glass skummet melk. Sunt, magert og proteinrikt. Og godt. 0 Siter
Gjest igno Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Prøv godt brød som du smører tine kremost med pestosmak på, og ha på salat, ost og tomat. Mills urtemajones kan du også ha istedet for kremosten. smaker nesten likt. Fungerer veldig bra på ciabatta, om du har tid til det om morgenen. kjøp halvstekte, og stek dem selv. kjempegodt! Mmmm.., det skal jeg prøve! 0 Siter
Gjest igno Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 På hverdagene pleier jeg å spise enten litt frukt, eller Toro frokostgrøt med litt syltetøy. Guttungen er hekta på havregrøt med syltetøy, og hyler nedpå store mengder hver morgen. I helgene lager jeg litt mer: eggerøre med baconbiter og gressløk, eller sandwich med godt brød, bacon, stekte eplebiter, purre, tomat og aïoli. Det er himmelsk! Aioli, -hva er det? Hørtes forøvrig godt ut!! 0 Siter
Gjest igno Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Havregrøt. Ingen over, ingen ved siden. Havregrøt skal testes! 0 Siter
Gjest igno Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hjemmelaget rugbrød med makrell i tomat, og et glass skummet melk. Sunt, magert og proteinrikt. Og godt. Har aldri lagd brød selv. Det var en ide! Hørtes godt ut! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Aioli, -hva er det? Hørtes forøvrig godt ut!! Aïoli er hvitløksmajones. Veldig nammenam. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.