Gjest godbiten Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Må han råtne i helvete. http://www.dagbladet.no/dinside/2004/11/04/413487.html 0 Siter
Goliath Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Til pass for drittsekken. Håper flere slike saker vil følge som perler på en snor...... 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 9 år, kunne potensiellt fått 20. For å sende spam. Det setter straffene som idømmes for vold, voldtekt og væpnet ran her hjemme i et noe underlig lys. 0 Siter
Gjest Heksia Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 9 år, kunne potensiellt fått 20. For å sende spam. Det setter straffene som idømmes for vold, voldtekt og væpnet ran her hjemme i et noe underlig lys. Ja, ikke sant. Jeg vet om mange andre som jeg før ville sett råtne i helvete, enn en spammer... 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Se på det sløve uttrykket da. Skikkelige spam-øyne! 0 Siter
Gjest godbiten Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 9 år, kunne potensiellt fått 20. For å sende spam. Det setter straffene som idømmes for vold, voldtekt og væpnet ran her hjemme i et noe underlig lys. Det er nå så. Men la oss enes om at fyren er en stor idiot som kan få steike litt i helvete uansett. 0 Siter
Anki Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Ja, ikke sant. Jeg vet om mange andre som jeg før ville sett råtne i helvete, enn en spammer... Samme her gitt - kjenner at jeg ikke helt klarer å ønske en "spammer" dit pepper`n gror 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.