Gå til innhold

Hva tenker naboen? utbrøt hun

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå snart ett år siden jeg flyttet for meg selv med to unger på deltid. Har i løpet av 3-4 uker i høst hatt besøk av to menn litt om hverandre og da jeg fortalte det til min venninne utbrøt hun:"Men hva tror du naboene tenker om det da!?"

Øh? Hva har naboene med det å gjøre? Jeg har ikke anelse om hva mine naboer driver med (bor i blokk) og er ikke interessert i det heller. Følger du med på hva naboene dine gjør?

For ordens skyld - det er kun en gang ungene har vært hjemme når jeg har hatt herrebesøk, da var det etter sengetid selvfølgelig og vi bare pratet, ingenting skjedde.

Videoannonse
Annonse
Gjest Curamed
Skrevet

"Følger du med på hva naboene dine gjør?"

Ja, det er da gøy å spekulere litt i det?

Skrevet

JA, stort sett (iallefall et par av de) for de er gode venner. Hva de andre angår så dr... jeg i det, sålenge det ikke er husbråk og fyllefest HVER helg ;-)

Skrevet

Jeg kan ikke i mine villeste fantasier tro at naboene i en blokk i en av landets største byer legger merke til eller bryr seg om sånt.

Uansett er det vel bare å drite i både kommentaren og naboene. Hun er sikkert misunnelig.

Skrevet

Det sier vel mer om venninnen din?

Jeg har bodd i blokk i mange år, uten at hustypen er poenget her. Hvis jeg er naboen din og tilfeldigvis går forbi og ser noen ringe på døra di, aner jeg ikke om han er broren, fetteren, svogeren eller elskeren din. Og jeg vil neimen ikke vite det, heller. Du har en drøss med søstre, ikke sant? Da har du sikkert et uendelig antall svogre som kommer for å hjelpe deg med et eller annet i leiligheten, også.

Ser jeg en lettkledd fyr ta inn avisa di kl. 0630 om morgenen, blir det jo noe annet. Men det skal være mange slike morgenobservasjoner før jeg gidder å tenke noe som helst.

Men altså, jeg har hatt naboer i blokk som la ut "testrusk" i trappa for å sjekke om naboen vasket. Sånne folk følger nok bedre med enn jeg gjør. Men de vil alltid tenke noe snuskete om alle andre, uansett hva du gjør og hvem du får besøk av.

Skrevet

Nei, jeg følger dårlig med, men enkelte andre har stor glede av det, virker det som. Utrivelig, men noe man må forholde seg til.

Jeg ville ikke brydd meg om besøkene på kveldstid. Jeg ville, rent hypotetisk, blitt litt mer paranoid i forhold til å slippe ulike menn ut av leiligheten på morgenen. De ville nok bare måtte bli værende. ; )

fei1365380229
Skrevet

Selvfølgelig følger jeg med på hva naboene gjør. Men for noen kjedelige naboer vi har, ikke noe krydder i hverdagen her gitt :)

Hadde vært bedre med en nabo som deg da ja!

Gjest bygejente
Skrevet

Hvis du hadde bodd i en bygd og hatt mere enn en mann på besøk må du nok regne med at ryktene hadde gått. Men siden du bor i en blokk skulle du vel være temmelig anonym tenker jeg.

Skrevet

Jeg følger absolutt ikke med på hva naboen gjør, bortsett fra hvis det er aktiviteter av et slikt støynivå el lign som ikke kan unngås.

Forleden traff jeg kona i det ene nabohuset som sa noe ala "ja nå har vi vært i Frankrike en uke", og jeg tenkte: "det har jeg ikke merket noe til!"

Men så er jeg kanskje ekstra heldig med naboene da *he he*, og de er ekstra U-heldig!! For alle rundt oss er godt voksne par uten hjemmeboende barn, så selv med ett barn blir vi liksom "urofamilien" i nabolaget! ;-))

Skrevet

Nei, jeg følger dårlig med, men enkelte andre har stor glede av det, virker det som. Utrivelig, men noe man må forholde seg til.

Jeg ville ikke brydd meg om besøkene på kveldstid. Jeg ville, rent hypotetisk, blitt litt mer paranoid i forhold til å slippe ulike menn ut av leiligheten på morgenen. De ville nok bare måtte bli værende. ; )

Dessverre har det ikke vært noe overnattingsbesøk. :o(

Etter denne stormen roet det seg og etter det har jeg hatt besøk av en tredje herremann. Måtte flire for meg selv da jeg oppdaget at alle tre kjører nesten like biler, så like at dersom man ikke har særlig peil på bil så ville man sannsynligvis tro det dreier seg om en og samme mann om man kun ser bilen. :o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

så synd for deg 'at ingenting skjedde da' ?

;))

Blås i naboene. Følg dine egne normer, sålenge du tar hensyn til barna.

Skrevet

Etter denne stormen roet det seg og etter det har jeg hatt besøk av en tredje herremann. Måtte flire for meg selv da jeg oppdaget at alle tre kjører nesten like biler, så like at dersom man ikke har særlig peil på bil så ville man sannsynligvis tro det dreier seg om en og samme mann om man kun ser bilen. :o)

Alt for å unngå folkesnakk. Jammen er du beregnende ;-))

Skrevet

I så fall synes jeg du bare kan slappe av. Bløff litt hvis noen blir for interessert og begynner å spørre. Du hadde en lekk kran, ikke sant? Tar noen ekstra studiepoeng og skrev en oppgave? Gammel klassekompis som var innom med bilder fra klassetreff?

Skrevet

Ville ikke tenkt noe som helst.

Det er vel rimelig mage år siden det var forbudt med herrebesøk på hybelen, er det ikke? ;-)

Skrevet

...fra da jeg gikk i tredje gym, og foreldrene mine skulle til syden i en uke mens jeg skulle være alene hjemme (storesøsken hadde flyttet ut).

Moren min spurte om hun skulle re opp i dobbeltsenga deres slik at kjæresten min kunne overnatte, men jeg sa at det trolig mikke ble aktuelt - han hadde egen leilighet så vi kom til å være der.

Men en av kveldene hadde jeg en venninne på besøk til kanskje kl 23, og bilen sto parkert i oppkjørselen.

Vi hadde en av stedets verste slarvekjerringer til nabo, men hun bodde på "hagesiden" - ikke oppkjørselsiden.

Men hun visste at foreldfrene mine var bortreist, og hadde derfor tydeligvis patruljert forsiden av huset for å se hva som foregikk, og jeg fikk høre igjen via mange ledd at hun hadde lagt ut om dette på jobben, at ikke før hadde foreldrene mine dratt til syden, så hadde jeg dratt inn overnattingsbesøk, for det sto en fremmed bil utenfor huset!!!

*LOL*

Det er jo fint at jeg kunne bidra til litt krydder i livet hennes, selv om ryktet var fullstendig usant, og dersom det hadde vært sant hadde jeg uansett mine fordlers samtykke!! :-)

OG jeg var over 18 år!! *s*

Skrevet

Hehe.

Nei, hvis det skulle være noe å tenke på, så vet ikke jeg.

Gi faen, og ta imot akkurat det besøket du måtte ha behov for.

(Kan kanskje være greit med en i slengen, men det er jo ikke av hensyn til naboene ... :o))

Skrevet

Man må jo kunne ha mannlige venner også. Ingen som hadde reagert om det var 3 forskjellige damer som kom på besøk...

Gjest Curamed
Skrevet

Man må jo kunne ha mannlige venner også. Ingen som hadde reagert om det var 3 forskjellige damer som kom på besøk...

Johoda, da hadde hun vært lesbisk.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Da må jeg bare sitere min gode venninne etter skilsmissen! Hun 'varierte' også litt med forskjellige mannebein en periode.

'Nå er jeg faen meg så voksen at jeg iallefall ikke skal ta hensyn til hva naboene mener. Jeg er singel og så lenge jeg holder meg til single partnere så kan vel ingen si noe til det så lenge jeg ikke bedriver det jeg gjør rett foran øynene deres.' Godt sagt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...