Gå til innhold

Er det bare meg.....

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

.....som synes nyttårsaften er et ork???

Synes det er oppskrytt og noe tull!! I år skal jeg holde meg hjemme......

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

Synes raketter er kjedelig, så for meg er det bare en oppskrytt fyllefest.

Skrevet

Jeg er en singel sjel i en par-verden. Ikke det helt store med nyttårsaften bestandig, nei...

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Helt enig. Syns det blir sånn stress med at en MÅ ha en fest en skal være på nyttårsaften. Det aller beste synes jeg hvertfall er å kose meg hjemme med god mat, noe vin og et par bra filmer. En fest kan en ta når som helst ellers i året.

Skrevet

Er alltid like glad når rakettene er ferdige og huset ikke brant ned i år heller...

I år har jeg ungene nyttårsaften så jeg har en ypperlig unnskyldning for å være hjemme.

Skrevet

Synes nyttårsaften er litt koselig jeg da. Men jeg er aldri ute på byen eller på fest el. Det har alltid vært en hjemmekveld og det kommer det også til å være. Nesten som julaften, bare pakkene som mangler.

fuji1365380447
Skrevet

For meg er nyttårsaften en koselig middag med gode venner som jeg ikke ser så ofte. Vi snakker om året som har gått, og om hvordan vi har hatt det. Så forteller vi hvilke nyttårsforsetter vi hadde for det foregådene året og hvilke forsetter vi har for det neste året.

Da er somregel klokken nærmere 12, og vi går ut og ser på raketter sammen. Så blir det feste og moro, og så går vi hjem i to-tre tida.

Det er faktisk riktig så koselig.

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg er en singel sjel i en par-verden. Ikke det helt store med nyttårsaften bestandig, nei...

Jeg er også den eneste single i min vennekrets. Blir liksom femte hjul på vognen!

Det blir hjemme kveld på meg, med resten av familien min. God middag og en avslappet kveld! Nesten som julaften.

Gjest tottlå
Skrevet

Helt enig. Syns det blir sånn stress med at en MÅ ha en fest en skal være på nyttårsaften. Det aller beste synes jeg hvertfall er å kose meg hjemme med god mat, noe vin og et par bra filmer. En fest kan en ta når som helst ellers i året.

Helt enig!!!! Godt det ikke bare er meg som har en negativ holdning til nyttår!!!!!

Jeg blir irritert når vennene mine begynner å planlegge nyttårsaften i juli!!!! Festing kan vi gjøre resten av året!!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Er alltid like glad når rakettene er ferdige og huset ikke brant ned i år heller...

I år har jeg ungene nyttårsaften så jeg har en ypperlig unnskyldning for å være hjemme.

Raketter er skumelt! Husker i år 2000, da klarte jeg vimse meg ned til torget til midnatt og den felles rakettoppskytingen! Der var det rene texas, folk siktet på oss med raketter. Vi trippet rundt som noen idioter, for å sleppe å få raketter opp under skjørtene!!!!

:(

Gjest tottlå
Skrevet

Nyttårsaften, St. Hansaften og 17. mai...

.....er like kjedelig alle sammen!!!!

Skrevet

Hyggelig selskap med noen vennepar med barn. Middag og litt god vin. Barna er litt gira, og det er litt masete, men alt i alt hyggelig..

Skrevet

Helt enig! Alle stesser som gale for å finne den perfekte.. blir alltid noe tull. Vi fjor var vi på privat fest (vi kjente ikke de som arrangerte, men kontaktet dem og fikk invitasjon per mail - sikkert for dems kontroll). Var noen som hadde leid et utested, hadde lagd kyllingvinger + annen mat og så var det fri bar.. kosta 350,-. Det var faktisk ålreit! Men var så klart noen tullinger der som oppførte seg dustete,.,

I forfjor ble kompisen min slått i huet med balltre uten forvarsel når vi var ute kl. 12. Endte på legevakta med bulk i huet, blod og hjernerystelse... :(

I går vil jeg på ordentlig middag (kalkun f.eks) med folk som er pynta og oppfører seg.. Drittlei av folk som vil gjøre det hel til fjortiss fyll..

I år skal jeg kanskje reise bort, eller invitere noen i familien på middsg

Gjest Snurt Kurt
Skrevet

Hm... hadde satt veldig pris på å bli invitert på noe, jeg.

Skrevet

.....er like kjedelig alle sammen!!!!

Det er skikkelige drittdager. Det er de dagene alle andre har noen å være sammen med og man selv er alene og vet ikke hva man skal finne på.

Skrevet

Huset mitt holdt på å brenne ned på nyttårsaften men ikke av raketter.

Et glemt stearinlys med mansjett oppå tv'n!

Fikk dytta det ned på gulvet før deler av det ramla i sprekkene bak på tv'n Griseflaks den kvelden!

Gjest nullstress
Skrevet

Det er som regel de som stresser desperat med å arrangere disse nyttårsfestene som har det minst hyggelig.

De som tar det med ro og tar ting som det kommer kan kose seg istedet for å stresse.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det er skikkelige drittdager. Det er de dagene alle andre har noen å være sammen med og man selv er alene og vet ikke hva man skal finne på.

Trodde det var julaften og 1.juledag jeg!

Skrevet

hehe - nei, sikkert ikke -men jeg tror aldri jeg har hørt om noen som har begynt å tenke på nyttårsaften allerede i november om de ikke likte den dagen engang, så sånn sett er du mer alene ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...