Lucretia Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 To ganger har jeg vært hjemme på nyttår. Ene gangen hadde jeg og samboeren (ex nå) god middag og rødvin, og gikk utenfor leiligheten og kikket på rakettene kl 00 ved hafrsfjord (bodde 50meter fra fjorden) Og så var det i fjor, da var jeg hjemme hos mor, og vi to koste oss med...ja, rett og slett god mat og vin. gikk på terassen kl 00. Denne gang har jeg ikke lagt noen planer enda, men jeg tar det som det kommer. 0 Siter
Gjest vil feire hjemme Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg vil også det.. men mannen min vil på fest. Vi har små barn, og jeg jobber den helgen. Så vi får se... Vil feire sammen med mannen min, vet tipper han går på fest.. og jeg er hjemme. 0 Siter
Gjest vil feire hjemme Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg vil også det.. men mannen min vil på fest. Vi har små barn, og jeg jobber den helgen. Så vi får se... Vil feire sammen med mannen min, vet tipper han går på fest.. og jeg er hjemme. Skal stå: vel tipper... 0 Siter
terningkast6 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Nyttårsaften kan vi vel ferie som vi selv vil? Jeg feirer hjemme hvis jeg føler for det, synes det er litt trivelig også med nyttårsaften alene. Julaften derimot - hvordan skal man kunne vri seg unna enorme familiesammenkomster som er mer kaotisk enn koselig?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.