Gå til innhold

Er det bare meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

To ganger har jeg vært hjemme på nyttår. Ene gangen hadde jeg og samboeren (ex nå) god middag og rødvin, og gikk utenfor leiligheten og kikket på rakettene kl 00 ved hafrsfjord (bodde 50meter fra fjorden)

Og så var det i fjor, da var jeg hjemme hos mor, og vi to koste oss med...ja, rett og slett god mat og vin. gikk på terassen kl 00.

Denne gang har jeg ikke lagt noen planer enda, men jeg tar det som det kommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest vil feire hjemme
Skrevet

Jeg vil også det.. men mannen min vil på fest. Vi har små barn, og jeg jobber den helgen. Så vi får se... Vil feire sammen med mannen min, vet tipper han går på fest.. og jeg er hjemme.

Gjest vil feire hjemme
Skrevet

Jeg vil også det.. men mannen min vil på fest. Vi har små barn, og jeg jobber den helgen. Så vi får se... Vil feire sammen med mannen min, vet tipper han går på fest.. og jeg er hjemme.

Skal stå: vel tipper...

Skrevet

Nyttårsaften kan vi vel ferie som vi selv vil? Jeg feirer hjemme hvis jeg føler for det, synes det er litt trivelig også med nyttårsaften alene.

Julaften derimot - hvordan skal man kunne vri seg unna enorme familiesammenkomster som er mer kaotisk enn koselig??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...