Gå til innhold

Ricky Lake Show og slikt...

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Utrolig at en kan få familie til å sette seg ned foran TV-kameraet og utlevere hverandre på det aller pinligste.

Slikt må da bare skape enda større problemer i ettertid? Hadde ikke forundret meg om det var selvmord etter noe slikt også.

Får lyst til å gråte jeg når en ser at det blir gjort underholdning av menneskers fortvilelse.

ELLER er det som jeg har hørt enkelte påstå. At det er bare skuespilleri alt sammen? At det er lagde problemer som blir framført av skuespillere for å tjene penger på seerne altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest en gang at selv om "skuespilleri" ikke er et ukjent fenomen i en del amerikanske show, så skal ikke Ricki Lake ha vært beheftet med dette. Her skal de ha vært "flinke" til å finne "virkelige" historier.

Jeg er i utgangspunkitet enig med deg, men her blir det jo et spørsmål om hva som er fallhøyden innen de ulike miljøene. I noen miljøer er slikt en sosial "dødare" - i andre er det kanskje bare litt kult? Og bare en måte å oppnå sine "fifteen minutes of fame"?

Man trenger egentlig ikke gå til utlandet for å finne eksempler på det. Da den godeste Ramsy entret BigBrother-huset, så tenkte jeg at han der ikke kom til å vare lenge. Jeg var ovebevist om at både folkene inni huset og dem på utsida ville mislike ham sterkt.

Men jaggu fikk han ikke to damer etter seg der inne!! *s*

Forstå det den som kan!*he he*

Skrevet

Jeg tror Ricki Lake er mye skuespill, men feks. Oprah tror jeg er ekte greier og ikke noe tullball.. :)

Skrevet

Tror nok at det er noe skuespill inne i bildet her altså, at noen problemer blir blåst opp for underholdningens skyld. De blir sikkert bedt om å gråte litt også .

Gjest Hakuna Matata
Skrevet

NÅ er det jo en norsk Talk show variant på tv 2 med psykolog Sissel Gran. Lurer på hva slags reaksjoner parene får i ettertid etter å ha utlevert seg på denne måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...