Gå til innhold

Om å være anonym eller ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig få som kjenner nicket mitt. En doler har kjent meg igjen, men det var da ingen krise.

Jeg har røpet nicket til bare et par stykker, men vet jo ikke om noen andre har søkt seg fram til hvem jeg er.

Uansett står jeg for det jeg sier her inne, og har heller ikke lagt ut om andre på en måte som kan slå tilbake, vil jeg tro.

Hvis jeg har skrevet om noen jeg kjenner, har jeg omformulert veldig, så ikke det skal være så gjenkjennelig.

Eller skrevet veldig generelt.

Så om jeg skravler om alt mellom himmel og jord her inne, så er det ikke noen krise om jeg muligens kan bli litt avslørt mht. navn på barn osv.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• flisa

7

• favn

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest tjohooo
Skrevet

Forsto ikke med en gang hva du skrev...:)

men froksere har jo bsivet at brae man bhedolt de to ysrttete bskovatnee, slukle det vræe fllut feliorståg å lsee hva som såtr :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har også blitt gjenkjent uten å ha informert nick og/eller at jeg hang på dol. (dog hun mente det var typisk-meg-nick).

Jeg har også vært den som kjente igjen en annen. Men det er da flere år siden nå, vi ler fortsatt av det.

Ingen av de to nevnte er her lenger nå.

Jeg vet ikke hvem som kjente igjen meg. Hun har aldri identifisert seg i RL.

Men av opplysninger hun ga her er det ingen tvil om at det var meg hun siktet til. Hun hadde jo sett bilde av meg på nettet, og kommenterte f.eks. når hun hadde sett meg "på byen".

En annen mulighet er selvsagt at jeg hadde min egen stalker på den tiden - noe jeg hadde syntes var litt stas.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg vet ikke hvem som kjente igjen meg. Hun har aldri identifisert seg i RL.

Men av opplysninger hun ga her er det ingen tvil om at det var meg hun siktet til. Hun hadde jo sett bilde av meg på nettet, og kommenterte f.eks. når hun hadde sett meg "på byen".

En annen mulighet er selvsagt at jeg hadde min egen stalker på den tiden - noe jeg hadde syntes var litt stas.

På byen i Odalen? hehe...

Det var vel den gamle SDD som ble gjenkjent? Han var forresten veldig irritert på folk som byttet nick eller ikke 'sto fram' med sitt eget nick hvis de mente noe litt på kanten.

ShitDiddelyDo
Skrevet

På byen i Odalen? hehe...

Det var vel den gamle SDD som ble gjenkjent? Han var forresten veldig irritert på folk som byttet nick eller ikke 'sto fram' med sitt eget nick hvis de mente noe litt på kanten.

Han høres ikke spesielt hyggelig ut denne forkortelsesnavnbroren min.

En slu jævel.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Han høres ikke spesielt hyggelig ut denne forkortelsesnavnbroren min.

En slu jævel.

Vet ikke. Kjente ikke fyren jeg! Men han var nok en grei kar. Sikkert ikke verre enn deg eller noen andre her inne.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

men froksere har jo bsivet at brae man bhedolt de to ysrttete bskovatnee, slukle det vræe fllut feliorståg å lsee hva som såtr :D

Ja det har jeg også lest. For en gang skyld tror jeg froskere har rett, for det gikk helt greit for meg å lese det du skrev iallfall. Og 1 av 1 treff, det er jo 100%, eller...?

Skrevet

"Ingen av de to nevnte er her lenger nå."

Hehe, sikker på det?

Hehe. Jeg ventet faktisk på et svar som dette.

Men jo jeg er temmelig sikker. Hun ene har ikke internett hjemme, så er sjelden på nett. Han andre.. hmm.. vet ikke hva han sysler med om dagene, men jeg vet jeg hadde kjent igjen skrivemåten hans, eller enkelte småting ville avslørt ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...