Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å bestille en sånn over nettet, men så er størrelsene oppgitt i nr - fra 38 til 47.

Er det noen som kan hjelpe meg og forklare disse str litt bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken klesstørrelse har mannen?

På en mann i f eks XL-størrelse, så vil en skjorte i 44-45 passe. En mann i L, vil trenge en 43-44.

Husk at skjorter skal være i litt romslig størrelse. Ikke pent når den er for trang rundt halsen, slik at øverste knappen ikke kan kneppes, da blir slipset sittende stygt.

Forøvrig VanHeusen er markedets beste skjorter. Klokt valg!

Skrevet

Hvilken klesstørrelse har mannen?

På en mann i f eks XL-størrelse, så vil en skjorte i 44-45 passe. En mann i L, vil trenge en 43-44.

Husk at skjorter skal være i litt romslig størrelse. Ikke pent når den er for trang rundt halsen, slik at øverste knappen ikke kan kneppes, da blir slipset sittende stygt.

Forøvrig VanHeusen er markedets beste skjorter. Klokt valg!

Tusen takk. Da vet jeg hva jeg skal ha!

Vennlig hilsen

Gjest Big Mac
Skrevet

Det er vel kragestørrelser. Du får få han med på en variant av "scarfing" men med målebånd istedet....

Gjest 100% sikker
Skrevet

Tusen takk. Da vet jeg hva jeg skal ha!

Vennlig hilsen

nolte tar feil av størrelsene. XL tilsvarer 43/44 og L 41/42.

Jeg har slike skjorter selv, så dette vet jeg.

(45 er XXL)

Skrevet

Det enkleste er å måle ham rundt halsen. Legg en finger mellom halsen og målebåndet så har du størrelsen hans. (I centimeter.) Du må også ta i betraktning kroppen hans. Er han stor, men med slank hals, må du nok bestille en større størrelse. Har han lange armer i forhold til størrelsen, så har VanHeusen skjorter med ekstra lange armer også.

TRust me, jeg arbeider med å selge VanHeusen

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...