Gå til innhold

Høydeforskjell

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Jeg kjenner et par der hun er 20 cm høyere enn ham. Jeg har kjent dem i 20 år, så for meg ser det helt normalt ut. Men de merker at folk reagerer.

Han jeg var gift med var akkurat like høy som meg. Jeg valgte alltid lave sko for ikke å bli høyere enn ham.

Min samboer er 13 cm høyere enn meg. Jeg må innrømme at jeg liker det. Jeg har allerede investert i flere høyhælte sko, og liker å strekke meg opp til ham for å få ett kyss.

Hvor stor høydeforskjell er det mellom dere? Trives dere med forskjellen?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

4

• Lillemus

3

• ariadne

2

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447
Skrevet

Jeg elsker at kjæresten min er 15 cm høyere enn meg! Jeg er relativ høy til å være jente (175-6) og har alltid følt meg som en stor elefant når jeg har datet mindre gutter.

Min nåværende er 190 og det er supert at han er både høyere og større enn meg.

Stakkars våre barn, de kommer til å bli kjempestore..

Skrevet

Vi er noenlunde like høye. Trives med det,- men det hadde ikke gjort _meg_ noe om han var lavere enn meg... Kanskje han ville mislikt det.

Skrevet

Min mann er 10 cm høyere enn meg, og jeg synes det er veldig passe.

Er noe under snittet selv, og har en "merkelig" tendens til å alltid tiltrekkes av menn som ikke er for høye, 170-180.

Skrevet

Jeg er 166 og min utkårede 185...tror jeg...

det blir vel 19 cm det da :)

Stortrives med at han er høyere enn meg, liker også den følelsen av å kunne strekke meg etter et kyss.

Dog må sies at pappan til barna mine var like høy som meg samt tidligere kjærest likeså. Brukte høyhelte sko jeg da.

Så det er ikke noe som stopper meg om jeg faller for en type men det er helt klart et ekstra pluss om han er høyere.

:)

Skrevet

Han er 3 cm lavere enn meg...jeg går KUN på syltynne såler og ber ham rette seg opp når vi går sammen. Det var fæææælt i begynnelsen for ja, jeg følte meg som en elefant...men nå er jeg vant med det og legger ikke særlig merke til det lenger...der ikke størrelsen det kommer an på!!!!! ;)

Skrevet

Dama til Mick Jagger er 1,93 og han er 1,74.

Leste i et unevnelig ukeblad at han skal løfte opp taket i leiligheten sin for at hun skal slippe å gå bøyd!

Skrevet

Jeg og min mann er like lange.

I starten av forholdet, brukte jeg ikke sko med hæler for at ikke jeg skulle bli høyere enn ham.

Nå driter jeg i det;o)

Skrevet

Så pinglete dere er! ;o) Eksmannen min er 32 cm høyere enn meg han!

Skrevet

Og fortsatt er han bare litt over gjennomsnittet... :)

Gjest han skal senke gulvet :)
Skrevet

Dama til Mick Jagger er 1,93 og han er 1,74.

Leste i et unevnelig ukeblad at han skal løfte opp taket i leiligheten sin for at hun skal slippe å gå bøyd!

.

Skrevet

Jeg har hittil til gode å ha truffet en mann på 2,09! ;-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

jeg liker best at typen er ca 15 cm høyere enn meg.

Menn som er like høye som meg (små menn) får meg til å føle meg keitete.

Med innmari høye menn blir det langt opp til kyssene. Og dumt å danse.

Høye menn ser flott ut. men middels høyde er mest sexy....Altså det som er passe høyde for meg

Skrevet

Og fortsatt er han bare litt over gjennomsnittet... :)

*Hihi* Jeg fikk nå engang tildelt bare 152,5 cm jeg da.

Skrevet

jeg er 1,58 og har datet en fyr på 2 meter. slå den!!

Skrevet

jeg er 1,58 og har datet en fyr på 2 meter. slå den!!

Han bare puttet deg i lomma han da? :-)

Skrevet

jeg liker best at typen er ca 15 cm høyere enn meg.

Menn som er like høye som meg (små menn) får meg til å føle meg keitete.

Med innmari høye menn blir det langt opp til kyssene. Og dumt å danse.

Høye menn ser flott ut. men middels høyde er mest sexy....Altså det som er passe høyde for meg

Jeg synes også at ca 15 cm hødeforskjell er det ideelle!

Skrevet

23 cm forksjell på oss... Og ja, det trives jeg med. Liker mørke, høye og kjekke menn, selv om jeg bare er en halv pils høy! ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...