Gå til innhold

Høydeforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes også at ca 15 cm hødeforskjell er det ideelle!

Jeg tror den ideelle høydeforskjell er den som er mellom en person og den h*n er glad i. Uansett hva den nå måtte være!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

4

• Lillemus

3

• ariadne

2

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg tror den ideelle høydeforskjell er den som er mellom en person og den h*n er glad i. Uansett hva den nå måtte være!

Jepp. Og det viste seg å være det jeg alltid har foretrukket! Mao. funnet en som passer :))

som tilfeldigvis har min 'idealhøyde'

Skrevet

*Hihi* Jeg fikk nå engang tildelt bare 152,5 cm jeg da.

Det er nok! :)

Skrevet

Jeg har hittil til gode å ha truffet en mann på 2,09! ;-)

He, he, for ikke å snakke om 2.16!!! Er fornøyd bare jeg finner en på samme høyde som meg, jeg... :o)

Skrevet

He, he, for ikke å snakke om 2.16!!! Er fornøyd bare jeg finner en på samme høyde som meg, jeg... :o)

*he he*

Skrevet

.

Ja, hehe, slik var det, ja. Det hørtes uansett merkelig ut å ha det så lavt under taket at en person på 193 må gå krumbøyd.

Skrevet

jeg er 170 og min kjære er 200, så det er ganske nøyaktig 30 cm mellom oss - det høres mer ut enn det føles...

Men, merker jo at ungene vokser meg over hodet. Sønnen min på 15 er 185 alt, så det ser komisk ut når jeg står og snakker med han.

Skrevet

Mannen min er 5 cm høyere enn meg. Det går helt greit, og jeg bruker like ofte høyhælte sko.

Men hadde jeg kunne velge, ville han vært litt høyere - jeg er nemlig velig svak for høye menn. Han er med sine 1.80 den laveste jeg noensinne har vært sammen med.

Sånn er kjærligheten! ;o)

Skrevet

Mannen min er 25 cm. høyere enn meg. Synes det ser penest ut der mannen er større. Det virker mere riktig ut fra naturens side. MEn det er det indre som selvsagt er det viktigste. Siden jeg er bare 158 ville en mindre mann enn det sett litt rart ut.

Skrevet

Han er 23 cm høyere enn meg. Det kan være litt tungvint til tider, men så føler jeg meg som regel ekstra feminin når han er så mye større enn meg.

Faktisk.

Skrevet

Jeg er 157 og kjæresten min er 193. Altså 36 cm i forskjell. Selv merker jeg ikke det så godt, men har fått en del kommentarer på det.

Jeg synes bare det er godt å ha en stor å "sterk" mann til å passe på meg.. :D

Skrevet

Nei, nei, nei - det er her de fleste tar feil. Hvis man legger den kjærligheten til side og konsentrerer seg mer om høyden så tror jeg flere forhold hadde overlevd:-)

Skrevet

Nei, nei, nei - det er her de fleste tar feil. Hvis man legger den kjærligheten til side og konsentrerer seg mer om høyden så tror jeg flere forhold hadde overlevd:-)

Du er en intelligent kvinne! Men det visste du jo allerede.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du er en intelligent kvinne! Men det visste du jo allerede.

Med vennlig hilsen

Akkurat det kan vel være et diskusjonsspørsmål, men akkurat her har jeg vel all statestikk med meg:-)

Btw - du har mail!

Skrevet

Jeg er 157 og kjæresten min er 193. Altså 36 cm i forskjell. Selv merker jeg ikke det så godt, men har fått en del kommentarer på det.

Jeg synes det er veldig dårlig gjort av dere kortvokste å legge beslag på så mange av de høye gutta! Dere skulle holdt dere til smågutta og overlatt de høyreiste til oss som trenger dem. Bare minimenn som er ledige, jo! Stønn...

Skrevet

Så pinglete dere er! ;o) Eksmannen min er 32 cm høyere enn meg han!

På mitt letteste under amminga var jeg halvparten av gubben. I vekt, altså. På høyden skiller det 16 cm.

Skrevet

32 cm forskjell her ;) Jeg er 160 - mannen min er 192 ;) Pompel og Pilt *ler*

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg vil tippe at typen er ca 10 cm hoyere enn meg.

Men i motsetning til en del andre her, synes jeg ogsaa at smaa menn er ganske saa sexy, nesten mer sexy enn hoye. Hmm, merkelig dette, for det skulle jo vaere "mot" naturen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...