Gjest Sniff Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg synes også at ca 15 cm hødeforskjell er det ideelle! Jeg tror den ideelle høydeforskjell er den som er mellom en person og den h*n er glad i. Uansett hva den nå måtte være! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg tror den ideelle høydeforskjell er den som er mellom en person og den h*n er glad i. Uansett hva den nå måtte være! Jepp. Og det viste seg å være det jeg alltid har foretrukket! Mao. funnet en som passer ) som tilfeldigvis har min 'idealhøyde' 0 Siter
ariadne Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 *Hihi* Jeg fikk nå engang tildelt bare 152,5 cm jeg da. Det er nok! 0 Siter
@bbbb Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg har hittil til gode å ha truffet en mann på 2,09! ;-) He, he, for ikke å snakke om 2.16!!! Er fornøyd bare jeg finner en på samme høyde som meg, jeg... ) 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 He, he, for ikke å snakke om 2.16!!! Er fornøyd bare jeg finner en på samme høyde som meg, jeg... ) *he he* 0 Siter
Babette Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 . Ja, hehe, slik var det, ja. Det hørtes uansett merkelig ut å ha det så lavt under taket at en person på 193 må gå krumbøyd. 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 jeg er 170 og min kjære er 200, så det er ganske nøyaktig 30 cm mellom oss - det høres mer ut enn det føles... Men, merker jo at ungene vokser meg over hodet. Sønnen min på 15 er 185 alt, så det ser komisk ut når jeg står og snakker med han. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg er 158, han er 180, fornøyd med det. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Mannen min er 5 cm høyere enn meg. Det går helt greit, og jeg bruker like ofte høyhælte sko. Men hadde jeg kunne velge, ville han vært litt høyere - jeg er nemlig velig svak for høye menn. Han er med sine 1.80 den laveste jeg noensinne har vært sammen med. Sånn er kjærligheten! ;o) 0 Siter
Gjest kallar Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Mannen min er 25 cm. høyere enn meg. Synes det ser penest ut der mannen er større. Det virker mere riktig ut fra naturens side. MEn det er det indre som selvsagt er det viktigste. Siden jeg er bare 158 ville en mindre mann enn det sett litt rart ut. 0 Siter
cecily Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Han er 23 cm høyere enn meg. Det kan være litt tungvint til tider, men så føler jeg meg som regel ekstra feminin når han er så mye større enn meg. Faktisk. 0 Siter
Gjest Tigli Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg er 157 og kjæresten min er 193. Altså 36 cm i forskjell. Selv merker jeg ikke det så godt, men har fått en del kommentarer på det. Jeg synes bare det er godt å ha en stor å "sterk" mann til å passe på meg.. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg tror den ideelle høydeforskjell er den som er mellom en person og den h*n er glad i. Uansett hva den nå måtte være! Nei, nei, nei - det er her de fleste tar feil. Hvis man legger den kjærligheten til side og konsentrerer seg mer om høyden så tror jeg flere forhold hadde overlevd:-) 0 Siter
Sør Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Nei, nei, nei - det er her de fleste tar feil. Hvis man legger den kjærligheten til side og konsentrerer seg mer om høyden så tror jeg flere forhold hadde overlevd:-) Du er en intelligent kvinne! Men det visste du jo allerede. Med vennlig hilsen 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Du er en intelligent kvinne! Men det visste du jo allerede. Med vennlig hilsen Akkurat det kan vel være et diskusjonsspørsmål, men akkurat her har jeg vel all statestikk med meg:-) Btw - du har mail! 0 Siter
tonie Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg er 157 og kjæresten min er 193. Altså 36 cm i forskjell. Selv merker jeg ikke det så godt, men har fått en del kommentarer på det. Jeg synes bare det er godt å ha en stor å "sterk" mann til å passe på meg.. Jeg synes det er veldig dårlig gjort av dere kortvokste å legge beslag på så mange av de høye gutta! Dere skulle holdt dere til smågutta og overlatt de høyreiste til oss som trenger dem. Bare minimenn som er ledige, jo! Stønn... 0 Siter
annegunn Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Så pinglete dere er! ;o) Eksmannen min er 32 cm høyere enn meg han! På mitt letteste under amminga var jeg halvparten av gubben. I vekt, altså. På høyden skiller det 16 cm. 0 Siter
Anki Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg er 157 og kjæresten min er 193. Altså 36 cm i forskjell. Selv merker jeg ikke det så godt, men har fått en del kommentarer på det. Jeg synes bare det er godt å ha en stor å "sterk" mann til å passe på meg.. 32 cm forskjell her Jeg er 160 - mannen min er 192 Pompel og Pilt *ler* 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg vil tippe at typen er ca 10 cm hoyere enn meg. Men i motsetning til en del andre her, synes jeg ogsaa at smaa menn er ganske saa sexy, nesten mer sexy enn hoye. Hmm, merkelig dette, for det skulle jo vaere "mot" naturen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.