mettewa Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg og min mann er like høye, 184. Og jeg bruker stort sett sko og støvler med hæler. Når jeg først er så høy, kan jeg like godt legge på noen cm. ekstra ;-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg er 166cm, han er 189. eneste negative er vel at jeg får vondt i nakken når vi klemmer hverandre stående.. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg er 165, han er 194. Syns det er veldig ok at han er høyere enn meg, ja. 0 Siter
Gjest kallar Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg synes det er veldig dårlig gjort av dere kortvokste å legge beslag på så mange av de høye gutta! Dere skulle holdt dere til smågutta og overlatt de høyreiste til oss som trenger dem. Bare minimenn som er ledige, jo! Stønn... Regner med at du tuller. Du kan da ikke mene at to som blir dødsforlesket ikke skal bli sammen fordi de har for stor høydeforskjell. Det gjør da ikke så mye om mannen er litt mindre egentlig, bare en bagatell. Noen bagateller må man da tåle da alt ikke kan være perfekt bestandig. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Han er 3 cm lavere enn meg...jeg går KUN på syltynne såler og ber ham rette seg opp når vi går sammen. Det var fæææælt i begynnelsen for ja, jeg følte meg som en elefant...men nå er jeg vant med det og legger ikke særlig merke til det lenger...der ikke størrelsen det kommer an på!!!!! Jeg håper du også går rett og ikke krumbøyd når dere er sammen? Det ser så puslete ut når kvinnene synker sammen for å ikke være for høy i forhold til en partner som er mindre enn seg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 På mitt letteste under amminga var jeg halvparten av gubben. I vekt, altså. På høyden skiller det 16 cm. *Hehe* Da eksen var på sitt største var han 45 kilo mer enn meg...! 0 Siter
tonie Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Regner med at du tuller. Du kan da ikke mene at to som blir dødsforlesket ikke skal bli sammen fordi de har for stor høydeforskjell. Det gjør da ikke så mye om mannen er litt mindre egentlig, bare en bagatell. Noen bagateller må man da tåle da alt ikke kan være perfekt bestandig. Det var selvsagt en spøk, ja:-) Men altså...For meg personlig er det viktig at mannen er høy. Jeg er shallow-tonie... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.