Gjest Vanity Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Er det noen som har gode tips til hvordan gjennomføre et vellykket 80-tallsparty? Når jeg arrangerer noe, blir det GJENNOMFØRT, men jeg trenger noen tips til 80-tallsparty! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Her finner du kanskje noen tips? http://www.flux.no/kari/80_mote.htm 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Velkomsdrink av feks Peach Canei, med paraply oppi Gamle plakater og platecovere fra 80-tallet på veggene Ha typske 80-tallsting (som feks Rubiks kube) liggende til avbenyttelse Quiz m 80-talleslåter eller kjenningsmelodier fra 80-tallets TV-serier Skal du servere mat? Sats på ting som feks: kyllingvinger, pariserpizza, gryterett med ris, salat med store terninger av ost & skinke og selvsagt Thousand Island. 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Velkomsdrink av feks Peach Canei, med paraply oppi Gamle plakater og platecovere fra 80-tallet på veggene Ha typske 80-tallsting (som feks Rubiks kube) liggende til avbenyttelse Quiz m 80-talleslåter eller kjenningsmelodier fra 80-tallets TV-serier Skal du servere mat? Sats på ting som feks: kyllingvinger, pariserpizza, gryterett med ris, salat med store terninger av ost & skinke og selvsagt Thousand Island. He... he.. Tusen takk for tips!! Virkelig noe jeg kan dra nytte av! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.