Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger å gifte meg. Hva skal/bør jeg gi min kjære i morgengave...?

Videoannonse
Annonse
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

et gullkjede!

Gjest baremei
Skrevet

Parfyme?

Fin klokke?

Armbånd/smykke?

Er hun av den sporty typen, kanskje noe sportsutstyr(f.eks. ski,sykkel el.l)?

Skrevet

Et smykke. Med mindre hun sier spesielt at hun ikke ønsker seg det, tror jeg alle synes smykke er den ideelle morgengave fra mannen sin.

Skrevet

Husker for mange år siden da vi var i en bilforretning hvor en av TV-kjendisene var og kjøpte en lekker sportsbil til sin kjære han skulle gifte seg med, det var hans morgengave......av de sjeldne vil jeg tro, hørte han sa det skulle være morgengave. Ja, ja, tenkte jeg....da. Bare kom på det nå når jeg leste innlegget ditt.

Jeg fikk en alliansering i hvitt gull da jeg giftet meg og var/er veldig glad for den. Man må kjøpe etter hva man synes man har anledning til, det er mange lekre smykker. Tror nok et smykke vil falle i smak på en slik dag. Eller ei pen klokke.

Ha en minnerik og fin bryllupsdag.

Skrevet

Jeg fikk et gullsmykke med diamanter. Anhenget var formet som en knute og skulle symbolisere at vi var knyttet sammen.

Vakkert og veldig veldig romlemantisk.

c",)

fei1365380229
Skrevet

Jeg fikk et gullsmykke med diamanter. Anhenget var formet som en knute og skulle symbolisere at vi var knyttet sammen.

Vakkert og veldig veldig romlemantisk.

c",)

Fikk ikke en dritt jeg :(

Men det gjorde ikke han heller :)

Skrevet

Fikk ikke en dritt jeg :(

Men det gjorde ikke han heller :)

Ikke et nyp en gang?

Skrevet

....selv tror jeg jeg hadde blitt glad for en Audi TT!

:-)

fei1365380229
Skrevet

Ikke et nyp en gang?

Jo det fikk jeg sikkert :)

Skrevet

Uten tvil...et vakkert smykke...

Bør ikke være med ørten diamanter og himlade dyrt, men spesiellt i utseende.

Nydelig tanke du har, tvi tvi ;)

Gjest tjohooo
Skrevet

....selv tror jeg jeg hadde blitt glad for en Audi TT!

:-)

boble er jo bare så mye kulere...

Skrevet

Ja, når du sier det så....eller hva med en ny Mini Morris (cooper S utgaven selvfølgelig)....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...