Gjest nenje Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hei, Hvorfor skulle ikke det la seg måle? Man kan jo bare ta en undersøkelse hvor man spør etter f. eks. hvor lang utdannelse noen har, og hvilket politisk parti de støtter. Etter det jeg husker så stemmer de med lengst utdannelse på Høyre og SV; de med minst utdannelse stemmer Frp. Det er jo egentlig ikke så merkelig, ettersom Frp har spesialisert seg på "enkle slagord" og populistisk politikk. I virkeligheten er det selvsagt de som tjener minst som vil tape mest på Frp-politikk. Med vennlig hilsen Skal det la seg måle helt korrekt må man jo spørre alle som stemmer da. Det er aldri noen som har spurt meg i slike undersøkelser. 0 Siter
Sør Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Skal det la seg måle helt korrekt må man jo spørre alle som stemmer da. Det er aldri noen som har spurt meg i slike undersøkelser. Hei, Nei, det må man ikke. Man kan spørre et representativt utvalg, akkurat som når man tar andre meningsmålinger. Man kan få svært pålitelig statistikk for slike ting. Med vennlig hilsen 0 Siter
monass Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 De fleste menn stemmer jo på frp virker det jo som. De røde blir jo FOR myke/feminine. " de røde blir for feminine " .... hihi... joda, Jon Michelet er kjempefeminin ;-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.