Gå til innhold

Flaut å være norsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det han sa, han som bor på kanariøyene og er imot innvandrere i Norge? ? "Men vi (han altså) er med på å gjøre Spania rikere", så det er en helt annen innvandring enn den som vi har her i Norge.

Tenk det - at nordmenn utvandrer til andre land er positivt, men ingen må komme her og tro at vi ønsker noen andre enn nordmenn velkommen.

Så klages det over at innvandrere vil ta med seg sine lands skikker. Hvem er det som vifter med det norske flagget og tilber brunosten uansett hvor i verden han befinner seg??

Hvorfor er nisselua fortsatt så langt nede at nordmenn ikke ser hva de er, en gjeng med selvgode, arrogante drittsekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du er norsk så er jeg tilbøyelig til å være enig.

Er du så dum at du ikke ser forskjellen på folk som flytter til et land og betaler alt for seg, og de som kommer til et land og får alt betalt for seg?

Skrevet

Dersom du er norsk så er jeg tilbøyelig til å være enig.

Er du så dum at du ikke ser forskjellen på folk som flytter til et land og betaler alt for seg, og de som kommer til et land og får alt betalt for seg?

Joda, jeg ser forskjellen men jeg synes vi alle er like verd uansett hvordan vårt lands økonomi måtte være. Skal det å ha kroner på bok gi oss tillatelse til å heve oss over andre som ikke er så priviligert? Er vi bedre mennesker av den grunn?

Skrevet

Joda, jeg ser forskjellen men jeg synes vi alle er like verd uansett hvordan vårt lands økonomi måtte være. Skal det å ha kroner på bok gi oss tillatelse til å heve oss over andre som ikke er så priviligert? Er vi bedre mennesker av den grunn?

Hva har dette med verdien på folk å gjøre?

Jeg mener ikke at fattige mennesker er mindre verd. Men økonomisk er det bedre at de som kommer hit betaler alt selv, enn at vi må betale alt for dem.

Landene rundt middelhavet lever av turisme. Eldre, syke og andre som flytter til Spania er som turister å regne da de ikke koster den spanske stat en krone. Tvert imot tjener Spania godt på disse menneskene.

Fattige asylsøkere o.l. som kommer til Norge er en utgift for oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...