Gå til innhold

Thomas Numme ser så søplete ut!

Anbefalte innlegg

Gjest betrakteren
Skrevet

Hva er det med Thomas Numme, hans påkledning, hår osv, som får han til å se så søplete ut?

Klærne sitter som de skulle være kastet på han, og han må da ha store problemer med å finne klær som passer.

For ikke å snakke om det fæle håret.

Se på Harld, han er alltisd korrekt antrukket, klær med god passform, og velstelt på håret.

Tror Thomas trenger en stylist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok problematisk å være så lang og hengslete som han er.

Irriterer meg at han i det minste ikke kan kneppe opp knappene på dressjakka når han setter seg ned. Men nå er det en stund siden jeg har sett det...

gardina1365380627
Skrevet

homsepatruljen har prøvd,de greide heller ikke og løse problemet.

Skrevet

Enig.Han ser for ille ut. I går hadde han ene skjortekragen utenpå jakkeslaget, og den andre inni. Er det ingen i regien som kan justere påkledningen hans litt i pausene?

Uansett, klærne sitter som en sekk på han. Ja, han gir et søplete inntrykk.

Skrevet

Jeg synes Thomas er veldig sjarmerende, jeg. Og gjør det da noe om han gir et litt rufsete inntrykk? OK, den skjortekragen i går var irriterende, men han er da blitt fin på håret?

Jeg er en annen
Skrevet

Thomas Numme - hvem i alle dager er det? Aldri hørt om ham, burde jeg vite hvem det er ?

Skrevet

Thomas Numme - hvem i alle dager er det? Aldri hørt om ham, burde jeg vite hvem det er ?

Han var programleder for første Idol, og er nå programleder for talkshowet Senkveld (som går på TV 2 fredagskveldene) sammen med Harald Rønneberg.

Tidligere var han i NRK.

Gjest walldorf
Skrevet

Jeg synes Thomas er veldig sjarmerende, jeg. Og gjør det da noe om han gir et litt rufsete inntrykk? OK, den skjortekragen i går var irriterende, men han er da blitt fin på håret?

Kaller du DET "fin på håret"? Ironisk ment kanskje?

Syns han faller helt igjennom sammenlignet med Harald Rønneberg. Han har tross alt en viss STIL.

Skrevet

Kaller du DET "fin på håret"? Ironisk ment kanskje?

Syns han faller helt igjennom sammenlignet med Harald Rønneberg. Han har tross alt en viss STIL.

Tja, synes han ser okei ut, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...