Bente831365380491 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har kjøpt meg løsnegler og satt på, men har fått vannvittig vondt i fingertuppene. Spesielt på en lillefinger. Vondt uten at jeg er borti den. Hva kan grunnen være? 0 Siter
Gjest .......gammel dame.... Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Du har limt på løsnegler som ikke er tilpasset dine egne. NÅr limet tørker presses dine negler inn i formen av løsngelene og du får et veldig press egen negl/over alt egen negl er festet. Det kan sikkert gå seg til litt, innen i morgen, men er det så vondt så spørs det vel ikke om du burde fjerne de platnegele ja :-) Uansett så er sikkert spennet på limet så stort at de relativt raskt vil sprette av...... 0 Siter
Line Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Det gjør veldig vondt om det ligger lim mellom selve neglen din (din egen) og huden under der. Prøv å skrap vekk det, så blir det forhåpentligvis bedre. Har prøvd det der en gang jeg, det var ikke noe godt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.