Gå til innhold

Løsnegler - auuuu

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Har kjøpt meg løsnegler og satt på, men har fått vannvittig vondt i fingertuppene. Spesielt på en lillefinger. Vondt uten at jeg er borti den. Hva kan grunnen være?

Videoannonse
Annonse
Gjest .......gammel dame....
Skrevet

Du har limt på løsnegler som ikke er tilpasset dine egne. NÅr limet tørker presses dine negler inn i formen av løsngelene og du får et veldig press egen negl/over alt egen negl er festet. Det kan sikkert gå seg til litt, innen i morgen, men er det så vondt så spørs det vel ikke om du burde fjerne de platnegele ja :-)

Uansett så er sikkert spennet på limet så stort at de relativt raskt vil sprette av......

Skrevet

Det gjør veldig vondt om det ligger lim mellom selve neglen din (din egen) og huden under der. Prøv å skrap vekk det, så blir det forhåpentligvis bedre.

Har prøvd det der en gang jeg, det var ikke noe godt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...