Gå til innhold

Noen forandringer

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når man titter på bildegalleriet på forsiden til dol legger man raskt merke til at fagpersonene her inne er i ferd med å bli veldig gamle.

Er det ikke på tide med litt nytt blod? Sånn i tilfelle noen faller fra?

Noen unge Florence Nightingale-søstre og sjarmerende leger med glimt i øyet?

Ikke det at jeg i utgangspunktet har noen fordommer mot gamle leger, men vi vet vel alle hvilke surpomper de fleste leger blir når de begynner å dra på åra.

Ellers så kunne jeg tenkt meg et fiskeforum her inne. Det er noe jeg alltid har savnet og som jeg er overbevist om at flere med meg har tenkt veldig mye på.

Et forum hvor man kan stille spørsmål om blant annet hva man gjør når sluken setter seg fast i det ene eller det andre, hvilke fortommer som er best til gjeddefiske, en fast spalte hvor vi kårer ukas wobbler, osv.

F.eks. kunne dol ansatt Bård Tufte Johansen i ekspertpanelet. Han kunne gitt råd som "da tar du og lirker litt forsiktig fram til du finner ut hva sluken sitter fast i, og hvis du ryker snøret kjøper du ny sluk".

Utrolig praktisk, for det er aldri godt å vite hva man skal gjøre når man først kommer i en sånn situasjon.

For i sånne situasjoner, når vi ikke aner verken fram eller tilbake, er Bård Tufte god å ha.

Sånn jeg ser det bør ethvert forum med respekt for seg selv ha et skikkelig fiskeforum, og når det gjelder fiske er dol i ferd med å bli skikkelig akterutseilt av en del konkurrenter.

Hvis ikke Bård Tufte har tid til å styre fiskeforumet med jernhånd, burde man høre om Berthild Grunfeldt vil gjøre comeback. Om ikke annet kunne han tatt seg av spalten "ukas wobbler". Mannen er jo tross alt jøde og vet derfor å skille en god wobbler fra en dårlig wobbler.

Bare noen gode tips til redaksjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan tenkes mange forum herinne. Hva med matlaging, fluebinding, dekkskifte, peiselskere, pannekakebakere, leiavsporveienognsb og hårfarging. Ja nå har jeg nevnt noen få, kan godt finne flere.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det kan tenkes mange forum herinne. Hva med matlaging, fluebinding, dekkskifte, peiselskere, pannekakebakere, leiavsporveienognsb og hårfarging. Ja nå har jeg nevnt noen få, kan godt finne flere.

av og til har jeg følt at 'åpent' er nettopp et hårfargingsforum! Og matlagings-.

Men det er jo det som er fint med åpent - at det r åpent :)

Skrevet

*humre-humre* .Men hva er en wobbler? Er det fordi jeg aldri fisker (ikke gjedde engang) at jeg ikke vet det?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Grunfeldt kan vel ingenting om wobblere. Han fisker kun med mark.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*humre-humre* .Men hva er en wobbler? Er det fordi jeg aldri fisker (ikke gjedde engang) at jeg ikke vet det?

Ja - kom deg ut på en fisketur, det har du garantert godt av.

Begynn med enkelt utstyr som det Grunfeldt bruker.

Skrevet

"peiselskere"?

Man må da bli fryktelig forbrent, eller ihvertfall full av aske hvis man har vett nok til å vente til peisen er kald???

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja - kom deg ut på en fisketur, det har du garantert godt av.

Begynn med enkelt utstyr som det Grunfeldt bruker.

blæh...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

blæh...

Har du smakt på eddiken din?;-/

Skrevet

av og til har jeg følt at 'åpent' er nettopp et hårfargingsforum! Og matlagings-.

Men det er jo det som er fint med åpent - at det r åpent :)

:)

Skrevet

"peiselskere"?

Man må da bli fryktelig forbrent, eller ihvertfall full av aske hvis man har vett nok til å vente til peisen er kald???

Med vennlig hilsen

Du har en annen tankegang enn jeg :)

Skrevet

Du har en annen tankegang enn jeg :)

Det skal vi nok være glade for. Begge to! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hva med et for marsvinbarbering?

":..........................."

Skrevet

Det skal vi nok være glade for. Begge to! ;-)

Med vennlig hilsen

Ja for ellers hadde jeg vært kullsvart her nå:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Grunfeldt kan vel ingenting om wobblere. Han fisker kun med mark.

Alle jøder har kontroll på wobblere. Det er barnelære.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nylig hjemkommet etter en utstrakt fredagskveld?

Nei, men jeg tenker veldig mye om natta.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Alle jøder har kontroll på wobblere. Det er barnelære.

Ja, det tenkte jeg ikke på:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...