Gjest dama 34 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg har en veldig god venn av det motsatte kjønn som jeg har kjent i over 30 år.Vi kan prate om alt, og bruker også innimellom å massere hverandres skuldre og rygg. Og der kommer mitt spørsmål. For sist han masserte meg, gikk det elektriske støt gjennom meg med det samme han berørte meg.Plutselig var følelsen med massasjen blitt en helt annen.Jeg lå like rolig og sa ikke noe, men...merket han noe? Jeg tente jo rett og slett på han. Og nøt det i en helt annen betydning enn før. Er redd både for å ødelegge det gode vennskapet, men også for hvordan jeg reagerer om dette fortsetter. Men akkurat nå lurer jeg først og fremst på om han merket noe på meg. Av hans oppførsel etterpå ,tror jeg ikke det. Men.... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hvis du er 34 og har kjent han i 30 år så er det ikke rart at dere ikke kjente noe i begynnelsen. Det er umulig å si om han kjente noe, men hvis du har lyst å få han til å gjøre det så setter du igang og flørter med han. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Vi menn er ofte dårligere til å oppfate subtile signaler enn kvinner :-) "......................." 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Kjenner jeg menn rett merket han ingenting. Noen menn er følsomme nok til å merke det men de fleste vil nok ikke merke noe om de ikke forventet det. Mvh 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hvis du er 34 og har kjent han i 30 år så er det ikke rart at dere ikke kjente noe i begynnelsen. Det er umulig å si om han kjente noe, men hvis du har lyst å få han til å gjøre det så setter du igang og flørter med han. Kanskje nicket betyr at hun er foedt i 1934? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hvis han merket noe trodde han helt sikkert bare at han kilte deg. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Kanskje nicket betyr at hun er foedt i 1934? Åja det hadde jeg faktisk ikke tenkt. Da betyr det at hun er midt imellom foreldrene mine. Og da ble hun kjent med han midt i livet. Du er riktig smart Ugga Bugga, da er problemstillingen helt annen. 0 Siter
Gjest dama 34 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Kanskje nicket betyr at hun er foedt i 1934? * LOL * 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.