Gå til innhold

Til gutta spesielt-merket han noe?

Anbefalte innlegg

Gjest dama 34
Skrevet

Jeg har en veldig god venn av det motsatte kjønn som jeg har kjent i over 30 år.Vi kan prate om alt, og bruker også innimellom å massere hverandres skuldre og rygg.

Og der kommer mitt spørsmål. For sist han masserte meg, gikk det elektriske støt gjennom meg med det samme han berørte meg.Plutselig var følelsen med massasjen blitt en helt annen.Jeg lå like rolig og sa ikke noe, men...merket han noe?

Jeg tente jo rett og slett på han. Og nøt det i en helt annen betydning enn før. Er redd både for å ødelegge det gode vennskapet, men også for hvordan jeg reagerer om dette fortsetter.

Men akkurat nå lurer jeg først og fremst på om han merket noe på meg. Av hans oppførsel etterpå ,tror jeg ikke det. Men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er 34 og har kjent han i 30 år så er det ikke rart at dere ikke kjente noe i begynnelsen. Det er umulig å si om han kjente noe, men hvis du har lyst å få han til å gjøre det så setter du igang og flørter med han.

Skrevet

Vi menn er ofte dårligere til å oppfate subtile signaler enn kvinner :-)

"......................."

Kizza1365380506
Skrevet

Kjenner jeg menn rett merket han ingenting. Noen menn er følsomme nok til å merke det men de fleste vil nok ikke merke noe om de ikke forventet det.

Mvh

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hvis du er 34 og har kjent han i 30 år så er det ikke rart at dere ikke kjente noe i begynnelsen. Det er umulig å si om han kjente noe, men hvis du har lyst å få han til å gjøre det så setter du igang og flørter med han.

Kanskje nicket betyr at hun er foedt i 1934?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis han merket noe trodde han helt sikkert bare at han kilte deg.

Skrevet

Åja det hadde jeg faktisk ikke tenkt. Da betyr det at hun er midt imellom foreldrene mine. Og da ble hun kjent med han midt i livet. Du er riktig smart Ugga Bugga, da er problemstillingen helt annen.

Gjest dama 34
Skrevet

* LOL *

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...