Gjest ivi Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hei, Sønnen min skal overta min gamle pc da jeg har fått ny. Jeg tenkte at jeg skulle fjerne alt som var og innstalere windows på nytt. Finnes det noen fremgangsmåte på dette noe sted. Har gjort det tidligere må eldre maskiner. Da gikk jeg inn i dos - var det F8 jeg trykket da tro? Er denne fremgangsmåten en metode jeg kan bruke fortsatt? Hva med oppstartsdiskett? Må jeg ha dette? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Sett inn windows installsjonscd'en, og velg å installere på nytt, samt å formattere harddisken. ".........................." 0 Siter
mekkern Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Det beste og sikreste er å slette partisjonen og formatere harddisken på nytt. Bare sett inn installasjons-CD'en. Du får spørsmål om dette. Bruk NTFS som filsystem hvis du installerer XP. Det er mye raskere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.