Gå til innhold

Fyldige lepper

Anbefalte innlegg

Gjest er det pent?
Skrevet

Synes dere at det er pent? Ser så mange steder om tips for hva man kan gjøre for å få mere fyldige lepper. Kunne aldri falle meg inn å følge de tipsene da jeg ikke synes det er pent. Mulig bare jeg som er litt sær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje tipsene er rettet mot de som har veldig tynne lepper? Ikke vet jeg. Jeg har fyldige nok lepper som de er, så jeg gidder ikke følge slike tips.

Skrevet

hva slags tips er det? hvor finner du de? personlig synes jeg det er ganske fint, så lenge det ikke er overdrevet

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"mens de helst ikke vil ha damer som kniper leppene sammen. (Det sender nemlig ut signaler om at de er litt knipne ellers også.)"

Sammenknepne lepper får meg til å tenke på snerpete, gamle tanter.

Skjønne godt at det ikke fenger så veldig...

"mens de helst ikke vil ha damer som kniper leppene sammen"

Det finnes heldighvis ikke sånne her på forumet:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se slik ut nei, men da måtte jeg ha stillt opp på ektrem forvandlingen på TvN

ekstrem ja. Jeg har akkurat våknet :o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se slik ut nei, men da måtte jeg ha stillt opp på ektrem forvandlingen på TvN

Det hadde du ikke trengt;) Tror jeg legger ut bilde likevel jeg.

Skrevet

"mens de helst ikke vil ha damer som kniper leppene sammen"

Det finnes heldighvis ikke sånne her på forumet:-)

Men mange innpå småbarnsforumet tror jeg. Hvis noen røyker eller drikker så barna deres ser det eller noen barn får sjokolade når det ikke er lørdag ;o)

Skrevet

Det hadde du ikke trengt;) Tror jeg legger ut bilde likevel jeg.

Nei.....

Jeg kommer til å bli forfulgt her inne. Alle vet mailadressen min ;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei.....

Jeg kommer til å bli forfulgt her inne. Alle vet mailadressen min ;o)

Nesten ingen her vet hvor jeg har veb-sia:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Men mange innpå småbarnsforumet tror jeg. Hvis noen røyker eller drikker så barna deres ser det eller noen barn får sjokolade når det ikke er lørdag ;o)

Er der noen nebbsiller der inne?

Skrevet

Er der noen nebbsiller der inne?

Tror nesten det, du får være med på et par diskusjoner der. Hun minste din er ikke så stor :o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Tror nesten det, du får være med på et par diskusjoner der. Hun minste din er ikke så stor :o)

Sjekk mailen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...