Gjest LucySky Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Skal på kort varsel på jobb i (Nord)Spania. Jeg har ikke noe igjen av et B-prep. jeg ofte bruker (Sobril) og er nå litt svett ved tanken på at fastlegen min ikke alltid er like lett å få tak i på kort varsel. Om det blir problemer: vet noen her hvordan det er med spanske apoteker og den typen piller? Man må ha resept antakelig? De er så slepphendte med anibiotika og slikt, så jeg tenkte kanskje de var det med B-preparatene også... 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 De er slepphendte hvis du går i bakgatene. Ta med esken så de kan se hva Sobrilen inneholder og spør om de har noe lignende. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 De er slepphendte hvis du går i bakgatene. Ta med esken så de kan se hva Sobrilen inneholder og spør om de har noe lignende. Hm. Får prøve det om jeg ikke rekker fastlegen. Skriver jeg veldig rare innlegg når jeg kommer hjem, har jeg fått kjøpe noe jeg ikke burde... 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hm. Får prøve det om jeg ikke rekker fastlegen. Skriver jeg veldig rare innlegg når jeg kommer hjem, har jeg fått kjøpe noe jeg ikke burde... LOL, de gir deg nok ikke noe som er så veldig forskjellig. 0 Siter
TheFrozenOne Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Det kommer an på hva slags B-preparater. Paralgin Forte-lignenede medikamenter er uten resept, mens beroligende og sovetabletter ble reseptbelagt fra nyttår. Men du kan sikkert oppsøke lege/legevakt og få en resept? 0 Siter
frosken Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hm. Får prøve det om jeg ikke rekker fastlegen. Skriver jeg veldig rare innlegg når jeg kommer hjem, har jeg fått kjøpe noe jeg ikke burde... Da skal vi sørge for å få deg innlagt:-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 I stedet for å ringe, kan du ikke troppe opp på kontoret å fremlegge problemet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.