Gå til innhold

Medisiner i Spania

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Skal på kort varsel på jobb i (Nord)Spania. Jeg har ikke noe igjen av et B-prep. jeg ofte bruker (Sobril) og er nå litt svett ved tanken på at fastlegen min ikke alltid er like lett å få tak i på kort varsel.

Om det blir problemer: vet noen her hvordan det er med spanske apoteker og den typen piller? Man må ha resept antakelig?

De er så slepphendte med anibiotika og slikt, så jeg tenkte kanskje de var det med B-preparatene også...

Skrevet

De er slepphendte hvis du går i bakgatene. Ta med esken så de kan se hva Sobrilen inneholder og spør om de har noe lignende.

Gjest LucySky
Skrevet

De er slepphendte hvis du går i bakgatene. Ta med esken så de kan se hva Sobrilen inneholder og spør om de har noe lignende.

Hm. Får prøve det om jeg ikke rekker fastlegen.

Skriver jeg veldig rare innlegg når jeg kommer hjem, har jeg fått kjøpe noe jeg ikke burde...

Skrevet

Skriver jeg veldig rare innlegg når jeg kommer hjem, har jeg fått kjøpe noe jeg ikke burde...

LOL, de gir deg nok ikke noe som er så veldig forskjellig.

Skrevet

Det kommer an på hva slags B-preparater. Paralgin Forte-lignenede medikamenter er uten resept, mens beroligende og sovetabletter ble reseptbelagt fra nyttår. Men du kan sikkert oppsøke lege/legevakt og få en resept?

Skrevet

Da skal vi sørge for å få deg innlagt:-)

Skrevet

I stedet for å ringe, kan du ikke troppe opp på kontoret å fremlegge problemet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...