Gå til innhold

Sanger

Anbefalte innlegg

Gjest Samleren
Skrevet

Hvilke sanger mener dere bør inngå i en samling? Jeg tenker på enkelt-sanger, ikke CD'er...

Her er noen av de jeg kommer på nå:

1) Sting - Desert rose

2) Alanis Morisette - Uninvited

3) Ferry Corsten - Airwave

4) Josh Groban - You lift me up

5) Andrea Bocelli - Sogno

Jeg liker stort sett det meste av sjangre..

Videoannonse
Annonse
Gjest bare en
Skrevet

En sang som er nydelig er "I folkviseton" med tekst av Nils Felin og melodi av Torgny Björk

Gjest noen sanger
Skrevet

Janove Ottesen-Juliet, Kings of convenience-I'd rather dance with you, Jewel-Pieces of you, The hives-abra cadaver, Jamiroquai-cosmic girl, linkin park-in the end, marilyn manson-personal jesus, Dire Straits-sultans of swing, fatboy slim-praise you

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan ikke skjønne hvordan du kan basere cd-samlinga de på enkeltlåter. Spesielt ikke ettersom mange artisters enkeltlåter blir tatt ut av sin sammenheng så fort du fjerner dem fra albumet - og dytter dem inn på en meningsløst "best of"-greie.

Jeg klarer altså ikke å svare deg.

Gjest Samleren
Skrevet

Kan ikke skjønne hvordan du kan basere cd-samlinga de på enkeltlåter. Spesielt ikke ettersom mange artisters enkeltlåter blir tatt ut av sin sammenheng så fort du fjerner dem fra albumet - og dytter dem inn på en meningsløst "best of"-greie.

Jeg klarer altså ikke å svare deg.

Hehe, bare for å ha noen gode sanger på en cd:) som jeg lager selv. Er enig i det med best-of cd'er

Skrevet

Disse er bankers:

"One" med U2.

"Never tear us apart" og "By my side" med INXS.

Et par med R.E.M. (som jeg ikke husker tittel på i farta)

Et par med David Bowie.

Et par med Queen.

(Det var da pokker så dårlig jeg var til å huske titler ikveld, ja ja, får komme tilbake til det)

Skrevet

Åja, og så "Brothers in arms" med Dire Straits. Den er jo obligatorisk. :)

Gjest noen sanger
Skrevet

Canned heat-on the road again, Jeff Buckely-Haleluja, Eagles-Desperado+hotel California

ShitDiddelyDo
Skrevet

Disse er bankers:

"One" med U2.

"Never tear us apart" og "By my side" med INXS.

Et par med R.E.M. (som jeg ikke husker tittel på i farta)

Et par med David Bowie.

Et par med Queen.

(Det var da pokker så dårlig jeg var til å huske titler ikveld, ja ja, får komme tilbake til det)

"Et par med David Bowie."

Du må være meget, meget syk som ikke kommer på mer enn "et par" låter av David Bowie.

Så det så! :)

Skrevet

Du må være meget, meget syk som ikke kommer på mer enn "et par" låter av David Bowie.

Har egentlig litt bedre ting å gjøre ikveld enn å være på dol, titter bare litt innom nå og da ikveld ;)

Tenke mer får jeg gjøre en annen kveld.

Så det så :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Nå kunne jeg sagt en bestemt sang, men da hadde hele norge kjent meg igjen, så det tar jeg ikke sjansen på.

Svake mennske er jo en god sang. Aha er selvskreven. Coolio. Beatles. Wham. Bonnie Tyler. Roxette. Billy idol. Morten abel. U2 selbstfulgelish. nja, kanskje ltit rune rudberg?

Gjest tjohooo
Skrevet

livet på mars.

ShitDiddelyDo
Skrevet

livet på mars.

En nydelig låt!

Hva mener du med at "hele Norge hadde kjent deg igjen" hvis du hadde nevnt en bestemt låt?

Er du Gry Janicke Motherfuckging Diva-Queen Jarlum og skulle til å foreslå Svake Mennesker?

Gjest tjohooo
Skrevet

En nydelig låt!

Hva mener du med at "hele Norge hadde kjent deg igjen" hvis du hadde nevnt en bestemt låt?

Er du Gry Janicke Motherfuckging Diva-Queen Jarlum og skulle til å foreslå Svake Mennesker?

Næh, men nesten! ;)

Det kunne vært farlig å stå frem med min sang her inne. For det første er det ikke min sang, for det andre tror jeg jeg hadde fått hele nabolaget på nakken dersom deh adde funnet ut at det er meg som spiller den jævla sangen hver bidige helg til klokken 6 om morningen, for ikke å snakke om alle på et visst utested som er lei av at jeg spiller den sangen til stadighet. Men den er nesten like fin som livet på mars, kanskje bare litt finere.

Gjest tjohooo
Skrevet

En nydelig låt!

Men siden du allerede er her... hvordna går det? :D

Doffen har dævva...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Doffen har dævva...

Joa, det rusler og det går her.

Du da? Vært ute på byen? Ble ikke noe på deg i natt heller ser jeg? :)

Hvilken sang snakker du forresten om? Jeg er aldri i trønderlag og aner derfor ikke hvilken sang du babler om uansett, men skulle gjerne visst hvilken låt som spiller vannet av Life On Mars. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Doffen har dævva...

Har du slukna nå? :)

Doffen er dæv. Leve Doffen.

Nei, det var Jokke, det.

Jokke er død. Leve Jokke!

Gjest tjohooo
Skrevet

Joa, det rusler og det går her.

Du da? Vært ute på byen? Ble ikke noe på deg i natt heller ser jeg? :)

Hvilken sang snakker du forresten om? Jeg er aldri i trønderlag og aner derfor ikke hvilken sang du babler om uansett, men skulle gjerne visst hvilken låt som spiller vannet av Life On Mars. :)

Ble lite i natt ja... :D

Vi får ta det med sangen en annen gang, jeg føler meg litt sårbar og lett identifiserbar :D Men tro du meg den spiller vannet av livet på mars, dog en litt annen sjanger..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...